logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > RWE ma Dobrą Umowę
23.10.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska

RWE ma Dobrą Umowę



Stowarzyszenie Konsumentów Polskich przyznało pierwszy w historii certyfikat Dobra Umowa. Otrzymały go ogólne warunki oraz kompleksowa umowa sprzedaży energii elektrycznej zawierana z konsumentami przez RWE Polska.

Jakość i bezpieczeństwo umów jest jednym z najistotniejszych problemów, z jakimi mają do czynienia konsumenci. Tymczasem umowy konsumenckie tworzone są jednostronnie przez przedsiębiorców. Sami konsumenci często nie czytają umów, ponieważ są dla nich zbyt skomplikowane. Certyfikowane przez
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich umowy dają konsumentom pewność, że ich interes został wzięty pod uwagę.

Dobra Umowa została uznana za najlepszą praktykę CSR przez uczestników Targów Dobrych Praktyk CSR organizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

– Jesteśmy zadowoleni, że Stowarzyszenie Konsumentów Polskich doceniło nasze starania. Dbamy o to, by nasze umowy były czytelne dla klientów, bez przysłowiowego „drobnego druku”. RWE Polska w swojej działalności kładzie silny akcent na działania proklienckie, zwiększające świadomość konsumentów.
Mamy nadzieję, że współpraca ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich zaowocuje kolejnymi, ciekawymi działaniami na rzecz konsumentów – mówi Janusz Moroz, członek zarządu RWE Polska.

– Cieszymy się, że RWE Polska poddała swoje umowy analizie pod kątem interesu konsumenta i że firmie udało się otrzymać pierwszy na rynku certyfikat Dobra Umowa. Mamy nadzieję, że do RWE dołączą wkrótce inne firmy zawierające umowy z konsumentami, bowiem certyfikat Dobra Umowa jest jasnym
przekazem dla klientów, że firma liczy się z ich opinią i dba o ich interes. Mamy też nadzieję, że konsumenci będą żądać od firm umów opatrzonych certyfikatem. Mogą to robić popierając program na stronie DobraUmowa.org oraz na facebook.com/dobraumowa. – skomentowała Grażyna Rokicka, prezes
Zarządu SKP.

Uzyskanie certyfikatu Dobra Umowa poprzedzone jest analizą umowy z punktu widzenia zgodności z prawem oraz szeroko rozumianym interesem konsumentów. Certyfikat można będzie znaleźć wyłącznie na najlepszych umowach, regulaminach czy kartach gwarancyjnych.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek