logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ruszył konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną
25.02.2020
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO

Ruszył konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną



NieBezpieczni w sieci – to konkurs dla NGO na najlepszą kampanię informacyjno-edukacyjną, poświęconą bezpieczeństwu w sieci. Najlepszy pomysł zostanie zrealizowany latem bieżącego roku.

Celem konkursu jest wzrost świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa w sieci. Niezależnie, ile mają lat – warto, aby byli świadomymi użytkownikami internetu. Nie chodzi o to, by straszyć, tylko edukować. Pokazywać zagrożenia, ale i wskazywać sposoby radzenia sobie z nimi.

Bezpieczeństwo w sieci to temat, który dotyczy każdego z nas. Dlatego zapraszamy do wspólnego działania organizacje pozarządowe. Wierzymy w ich potencjał i chcemy z niego czerpać – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – To właśnie do nich adresujemy nasz konkurs „NieBezpieczni w sieci”, który organizujemy w ramach kampanii „e-Polak potrafi!” – dodaje.

Zadanie konkursowe polega na przesłaniu pomysłu na kampanię edukacyjno-informacyjną, która najlepiej – zdaniem twórców – zrealizuje to założenie. Pula nagród pieniężnych – wynosi 15 000 zł, natomiast pula środków na realizację pomysłów na kampanie – to aż pół miliona złotych. Wysokość poszczególnych nagród zależy od liczby wyłonionych laureatów.

Aby wziąć udział w konkursie, należy spełnić tylko dwa warunki:

  1. Mieć doświadczenie w realizacji minimum jednej kampanii edukacyjnej/informacyjnej,
  2. Wypełnić prosty formularz dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/niezagubdzieckawsieci/formularz-zgloszeniowy

Kampanie powinny docierać do jednej lub wszystkich z poniższych grup docelowych:

  1. Dorośli korzystający z internetu, o niskiej świadomości zagrożeń (ze szczególnym uwzględnieniem osób powyżej 34. roku życia, głównie ze wsi, małych i średnich miast o dochodach poniżej średniej),
  2. Przedsiębiorcy (małych i średnich przedsiębiorstw),
  3. Opiekunowie dzieci.

Do konkursu można zgłaszać projekt nowej kampanii edukacyjno-informacyjnej lub kampanię, którą została zrealizowana już wcześniej i którą warto byłoby powtórzyć lub rozwinąć. Udział w konkursie został podzielony na dwa etapy. W pierwszym – Kapituła Konkursowa dokona oceny koncepcji kampanii. Autorzy maksymalnie pięciu najlepiej ocenionych pomysłów zostaną zaproszeni do udziału w drugim etapie konkursu. Ten będzie polegał na prezentacji kampanii przed Kapitułą Konkursową. W zależności od wyników tego etapu, zostanie wyłoniona liczba laureatów – od jednego do trzech.

Terminy, o których należy pamiętać:

22 marca 2020 roku – do tego dnia można nadsyłać zgłoszenia,

22 marca – 12 kwietnia 2020 roku – pierwszy etap konkursu, ocena koncepcji kampanii przez Kapitułę Konkursową,

14 kwietnia 2020 roku – rozpoczęcie drugiego etapu konkursu, prezentacje najlepszych pomysłów przed Kapitułą Konkursową,

8 maja 2020 roku – ogłoszenie zwycięzcy/ zwycięzców. Zwycięskie projekty zostaną zrealizowane wspólnie pomiędzy czerwcem a październikiem bieżącego roku.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się w jego regulaminie, opublikowanym na stronie: www.gov.pl/web/niezagubdzieckawsieci/konkurs.

Organizatorem wydarzenia jest Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji. Patronat medialny: ngo.pl oraz kampaniespoleczne.pl.

NGO konkurs internet cyberbezpieczeństwo NASK Ministerstwo Cyfryzacji NieBezpieczni w sieci


Nazwa wydarzenia:
Start konkursu „NieBezpieczni w sieci” dla NGO
Czas:
2020.2.24 - 2020.5.8
Tematy:
Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek