Miesięcznik motoryzacyjny Cars rozpoczyna kampanię o charakterze społecznym „Ruszasz w drogę? Myśl do pełna!”. Potrwa ona dwa miesiące, a swoim zasięgiem obejmuje cały kraj.
Rozpoczęły się wakacje i tysiące rodzin planuje wyjazd lub już wyruszyło na drogi. Kampania CARS jest prowadzona, by pomóc kierowcom w przygotowaniu się do bezpiecznej podróży po Polsce. Magazyn chce uświadomić użytkownikom dróg na jakie kwestie należy zwrócić uwagę, aby bezpiecznie dotrzeć do celu podróży. Stąd pomysł i przygotowanie specjalnej wkładki tematycznej, na temat bezpieczeństwa. Dziennikarze zwracają czytelnikom uwagę na to jak przygotować samochód do podróży i radzą jak opanować sztukę pakowania bagażu. Marek Konkolewski z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, która obejmuje akcję honorowym patronatem radzi także, aby przed wyjazdem dobrze zaplanować podróż i należycie ocenić własne możliwości.
Informację na temat kampanii można usłyszeć na antenie ANTYRADIA oraz przeczytać na łamach CARS i na portalu www.moto.pl. Kampania jest reklamowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej i obejmuje 150 billboardów oraz 150 citylightów rozmieszczonych na terenie całego kraju.
Partnerem kampanii jest AutoMapa. Patronat Honorowy nad kampanią objęli: Komenda Główna Policji oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Kreację kampanii przygotowała agencja Directors.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO