Ponad 100 kampanii społecznych zostało zrealizowanych w Polsce w roku 2011 i wszystkie mają szansę na wygraną w konkursie Kampania Społeczna Roku.
Jest to jedyny konkurs, w którym ocenia się za kompleksowe działania wyłącznie kampanie społeczne. Wydarzenie organizuje Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespołeczne.pl.
W aktualnej edycji, do 6 kategorii
- Inicjatywy obywatelskie
- Inicjatywy lokalne
- Inicjatywy 1%
- Inicjatywa instytucji publicznej
- Inicjatywa społeczna firmy
- Marketing zaangażowany społecznie (CRM)
dodano 2 nowe, w których można zgłaszać kampanie:
- Akcje zaangażowane społecznie
- Kampania o tematyce zdrowotnej
Za najlepszą kampanię 1% zwycięzcy otrzymają czas reklamowy o wartości 100 tys. złotych, a kampanie zgłaszane w kategoriach inicjatywy obywatelskie i lokalne będą konkurować o wysokie nagrody pieniężne.
Nowością 4. edycji jest kategoria akcje zaangażowane społecznie, skierowana do szerszego grona twórców, dająca możliwość autorom spontanicznych inicjatyw włączenia się do rywalizacji. Nagroda specjalna w tej kategorii czeka na działaczy niezależnych, niezwiązanych z żadną instytucją. Zgłoszenia w tej kategorii są bezpłatne.
W konkursie mogą brać udział agencje reklamowe i PR, NGO, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne.
– Reklama społeczna w Polsce do niedawna zasadniczo różniła się od standardów panujących w krajach zachodnich. Teraz stopniowo zmienia swoje oblicze, coraz częściej intryguje, prowokuje, skłania do myślenia i wymyka się utartym schematom – mówi Paweł Prochenko przewodniczący jury. – Wiele projektów wyraźnie wyróżnia się pod względem wykorzystania narzędzi, innowacyjności i podejścia do tematyki, a najlepszym tego przykładem są coroczni laureaci konkursu Kampania Społeczna Roku.
Partnerem Strategicznym Konkursu jest firma PGNIG, Partnerami Wspierającymi: Polpharma – Partner kategorii o tematyce zdrowotnej i Dom Mediowy Codemedia – Partner kategorii 1 % i fundator nagrody – czasu emisyjnego o wartości 100 000 zł. Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Termin zgłaszania kampanii upływa 30 marca 2012 roku.
Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl. Partner Strategiczny: PGNIG. Partnerzy Wspierający: Polpharma i Codemedia. Partnerzy: SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni: Tok FM, Brief, Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl. O2, CR Navigator, odpowiedzialnybiznes.pl, Marketer+, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok. Konkurs otrzymał także Patronat Honorowy Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie
-
28.08.2023
Pełnometrażowy komiks „42 dni” o przemysłowym chowie kurczaków