logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Rusz się Polsko! Bez względu na wiek!
18.07.2019
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Rusz się Polsko! Bez względu na wiek!



Marka leków bez recepty Voltaren rusza z nową kampanią społeczno-edukacyjną „Rusz się Polsko”, zachęcającą Polaków do regularnych ćwiczeń. Z wiekiem stawy sztywnieją, a problem
z poruszaniem staje się coraz bardziej dokuczliwy. Zadaniem programu jest pokazanie Polakom jak go zniwelować, cieszyć się życiem i wykonywać proste ćwiczenia w zaciszu domowym.

Według raportu Global Pain Index Poland przeprowadzonego na zlecenie GSK na temat dolegliwości bólowych, aż 60% osób w Polsce doświadcza bólu ciała raz w tygodniu. 31% badanych wskazuje na problemy pleców, niemal tyle samo, bo 29% skarży się na ból nóg. To nie tylko problem fizyczny, ale i psychiczny. Aż u 40% osób w Polsce źle to wpływa na poczucie własnej wartości, a 70% Polaków ukrywa dolegliwości bólowe przed rodziną [1].

Światowa Organizacja Zdrowia mówi, że wystarczy 20 min aktywności fizycznej dziennie, żeby poprawić stan naszego zdrowia. Już po sześciu tygodniach regularnych ćwiczeń można zauważyć poprawę kondycji fizycznej. Co ważne, nie ma ograniczeń wiekowych dla aktywności ruchowej, powinna się ona stać naszym codziennym nawykiem i być dopasowana do możliwości organizmu. Nasz program ćwiczeniowy „Rusz się Polsko” został stworzony przez ekspertów marki Voltaren, specjalnie dla osób w starszym wieku i pozwala na rozpoczęcie ćwiczeń niezależnie od poziomu kondycji fizycznej – mówi dr Robert Buda, Medical Manager GSK Consumer Healthcare.

Celem kampanii społeczno-edukacyjnej „Rusz się Polsko” jest budowanie świadomości Polaków na temat zdrowia układu ruchu. W ramach kampanii marka Voltaren uruchomiła platformę internetową https://ruszsiepolsko.voltaren.pl/, na której znajdują się filmy instruktażowe z ćwiczeniami prowadzonymi przez Bartłomieja Krynickiego. Grupa ekspertów marki przygotowała program ćwiczeń, który pomaga w walce z bólem. To 6-tygodniowy cykl ćwiczeń, który aktywuje stopniowo różne części ciała. W ten sposób kampania wskazuje na to, że ćwiczyć może każdy, wszędzie i o dowolnej porze.

[1] Global Pain Index Poland 2017

promocja zdrowia zdrowie i profilaktyka bieganie Voltaren Rusz się Polsko ruch ból stawy


Nazwa kampanii:
Rusz się Polsko
Nadawca:
Voltaren
Media:
platforma internetowa
Adresaci:
ogół społeczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek