────── 30.04.2015
„Ru**ałbym”, „Spoko d*pa” „Ze mną nie wygrasz”
Kobiety powtarzają słowa, które zdarzyło im się usłyszeć na swój temat. Od uszczypliwych komentarzy na temat wyglądu i intelektu, poprzez wulgarne odzywki i niewybredne seksualne aluzje do zamykającej spot kwestii "A teraz wrócisz do domu i nikomu o tym nie powiesz".
Fundacja Feminoteka przekonuje, że jednak powiedzieć o tym warto, by móc skutecznie walczyć z przemocą słowną wobec kobiet. Jak mówią inicjatorzy kampanii, ona także składa się na to, co nazywają "kulturą gwałtu". Organizacja prowadzi telefon interwencyjny dla dziewcząt i kobiet doświadczających przemocy, udziela bezpłatnych porad psychologicznych i prawnych. Jest też organizacją pożytku publicznego i można na jej rzecz przekazać 1% podatku.
Nazwa kampanii:
Słowa też gwałcą
Czas:
2015.4.29
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Feminoteka
Media:
Internet
Wykonawca:
Studio Dynks
Adresaci:
Kobiety doświadczające przemocy słownej, świadkowie takiej przemocy, podatnicy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca