Rozwagi ponętny głos
Problem AIDS był już obiektem wielu kampanii, nigdy chyba jednak nie udało się tak precyzyjnie skierować przekazu do jego grupy docelowej. Aidshilfe Düsseldorf swoją kampanię wycelowała niczym naprowadzaną rakietę, wprost w serce osób zagrożonych zakażeniem wirusem HIV.
Wszystkie numery telefonów do agencji towarzyskich, prostytutek i innych usługodawców świadczących usługi seksualne, zamieszczone w lokalnej prasie zostały przekierowane pod jeden numer. A zatem każdy kto chciał umówić się na 'numerek’ był łączony z 'bezpiecznym sekstelefonem’, gdzie miękki, seksowny kobiecy głos obiecywał szybką rozkosz, a dodatkowo mały bonus w postaci AIDS. "Be clever use condoms" ("Bądź mądry używaj prezerwatyw") podsumowywała swoją wypowiedź ponętnym głosem kobieta.
Wprowadzenie kampanii wiąże się z rekordowym wzrostem zachorowań na AIDS na terenie Niemiec, a także i całej Europy zachodniej. W latach 2001-2008 w Niemczech odnotowano 100% wzrost liczby zakażeń wirusem HIV (ok. 3000 osób). Epidemia AIDS wcale się nie poddaje, a jej siły dodatkowo wzrosły po roku 2000 kiedy to do Europy „powróciły” inne choroby przenoszone drogą płciową takie jak kiła, rzeżączka, opryszczka, itp. Podnoszą one dodatkowo ryzyko związane z przeniesieniem wirusa HIV drogą płciową. Dodatkowym bodźcem dla pandemii jest fakt zmęczenia koniecznością profilaktyki, co objawia się w m.in. poprzez spadek liczny osób regularnie stosujących prezerwatywy.
A.Dudkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem