Mangalore, portowe miasto w Indiach, słynie z lodów. To również miejsce narodzin gadbad, kultowego deseru, przygotowywanego z więcej niż jednego smaku lodów, orzechów, posiekanych owoców, galaretki i syropu. Podaje się go ułożonego warstwowo w wysokiej szklance.
Jednym z podmiotów, które walnie przyczyniły się do obwołania Mangalore indyjską stolicą lodów, jest Ideal Ice Cream – tamtejsza firma, założona 1 maja 1975 roku (czyli z niemal pięćdziesięcioletnią tradycją) a obecnie będąca jednym z największych potentatów na rynku spożywczym. Z okazji obchodzonego 5 czerwca Światowego Dnia Środowiska (World Environment Day) koncern wyemitował kampanię, zatytułowaną Melting is not cool (Roztopiony lód to nic fajnego), stanowiącą ciekawy przykład reklamy komercyjnej, niosącej równocześnie przekaz o charakterze społecznym. Na cyfrowej grafice została ukazana topniejąca góra lodowa, nawiązująca swoją formą do flagowego produktu firmy.
– Tak jak chcemy, aby nasze lody były zwarte, musimy również starać się o to, by nasze lodowce i czapy lodowe były nienaruszone – podkreślają twórcy kampanii. – To przypomina nam o naszej odpowiedzialności za środowisko i zachęca do zbiorowych działań na rzecz jego utrzymania i konserwacji.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni