logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Roztopiony lód to nic fajnego
19.08.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie

Roztopiony lód to nic fajnego



Mangalore, portowe miasto w Indiach, słynie z lodów. To również miejsce narodzin gadbad, kultowego deseru, przygotowywanego z więcej niż jednego smaku lodów, orzechów, posiekanych owoców, galaretki i syropu. Podaje się go ułożonego warstwowo w wysokiej szklance.

Jednym z podmiotów, które walnie przyczyniły się do obwołania Mangalore indyjską stolicą lodów, jest Ideal Ice Cream – tamtejsza firma, założona 1 maja 1975 roku (czyli z niemal pięćdziesięcioletnią tradycją) a obecnie będąca jednym z największych potentatów na rynku spożywczym. Z okazji obchodzonego 5 czerwca Światowego Dnia Środowiska (World Environment Day) koncern wyemitował kampanię, zatytułowaną Melting is not cool (Roztopiony lód to nic fajnego), stanowiącą ciekawy przykład reklamy komercyjnej, niosącej równocześnie przekaz o charakterze społecznym. Na cyfrowej grafice została ukazana topniejąca góra lodowa, nawiązująca swoją formą do flagowego produktu firmy.

– Tak jak chcemy, aby nasze lody były zwarte, musimy również starać się o to, by nasze lodowce i czapy lodowe były nienaruszone – podkreślają twórcy kampanii. – To przypomina nam o naszej odpowiedzialności za środowisko i zachęca do zbiorowych działań na rzecz jego utrzymania i konserwacji.

txt: Dorota Chrobak

Indie digital Światowy Dzień Środowiska


Nazwa kampanii:
Melting is not cool
Czas:
2024.6.5
Nadawca:
Ideal Ice Cream
Media:
digital
Wykonawca:
Alter Marketing Solutions Pvt. Ltd.
Hasło kampani:
#GenerationRestoration #WED2024





13.06.2025 polecamy

Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać


12 najlepszych filmów, tylko 6 miejsc w Wielkim Finale, 1 wspólny cel: promować zdrowe jedzenie i ruch wśród dzieci. Czasu coraz mniej! Głosowanie w „Sportowym Wyzwaniu Chrumasa” trwa jeszcze do poniedziałku, 16 czerwca. Wesprzyj dzieciaki!  Dzieci z całej Polski dały z siebie wszystko: kręciły filmy, trenowały ze skakanką, pokazywały, że zdrowa dieta naprawdę daje energię. Spośród ponad 100 nagrań jury wybrało 12. Teraz Twoja kolej – pomóż im zdobyć miejsce w finałowej szóstce! Na zwycięzców czeka Wielki Finał w Warszawie, ale przede wszystkim satysfakcja,  że pokazali coś ważnego – jak jeść zdrowo i być aktywnym z uśmiechem. Pomóż im dotrzeć...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Wydarzenia

zobacz także


  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek