Ponad 200 osób: lekarze, pielęgniarki, salowe, laboranci, pracownicy biurowi, kuchenni – zapraszają kobiety do siebie. Pracownicy szpitala st. Vincent z Portland, a stanie Oregon, do piosenki „Down” Jay’a Sean’a, zrealizowali teledysk zachęcający do profilaktyki raka piersi. Wystąpili w nim nieodpłatnie. Teledysk umieszczony w serwisie YouTube obejrzało już ponad 13 milionów osób. Dlaczego personel ma rękawiczki? Głownie dlatego, że producent rękawiczek, firma Medline Industries, zobowiązała się do przekazania części dochodów z ich sprzedaży na opłacenie badań mammograficznych dla pacjentek o niskich dochodach i tych, które nie mają ubezpieczenia zdrowotnego. Oto tania kampania, która w atrakcyjny sposób informuje i jednocześnie ma potencjał generowania pieniędzy na potrzebne badania.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół