logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rozpoczęło się głosowanie na „Gwiazdy Dobroczynności”
24.11.2014
Tematy: Wydarzenia

Rozpoczęło się głosowanie na „Gwiazdy Dobroczynności”



Rozpoczęło się głosowanie w VI edycji Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności”. Internauci mogą wybrać zwycięzcę w jednej z 5 kategorii. To oni zdecydują, który z finalistów otrzyma tytuł i statuetkę „Gwiazdy Dobroczynności” oraz 5 tys. zł dla wspieranej przez gwiazdę organizacji. Głosować można do 11 stycznia 2015 r. na stronie www.gwiazdydobroczynnosci.pl.

Nominowani:

  • Kultura: Szymon Majewski, Teresa Lipowska, Zespół Video, Adam Sztaba, Mariusz Totoszko
  • Ekologia: Marcin Dorociński, Martyna Wojciechowska, Agnieszka Włodarczyk, Bartek Topa, Magdalena Popławska
  • Edukacja: Lukas Podolski, Andrzej Piaseczny, Dorota Zawadzka, Antoni Pawlicki, Anna Cieślak
  • Zdrowie: Katarzyna Pakosińska, Krystyna Kofta, Marzena Rogalska, Mirosław Baka, Tomasz Frankowski
  • Pomoc charytatywna: Robert Lewandowski, Anna Niemczycka-Czartoryska, Agnieszka Więdłocha, Paweł Małaszyński, Dariusz Michalczewski

Wnioski do plebiscytu składały organizacje pozarządowe, firmy, menadżerowie gwiazd oraz same gwiazdy. Spośród nadesłanych zgłoszeń kapituła wybrała 25 finalistów, spośród których w drodze otwartego głosowania zostaną wyłonieni laureaci. Organizacja wspierana przez zwycięską gwiazdę otrzyma wsparcie finansowe w wysokości 5000 zł. Kapituła konkursu przyznała również Honorową „Gwiazdę Dobroczynności”. Nazwiska wszystkich laureatów zostaną ogłoszone podczas VI Charytatywnego Balu „Gwiazdy Dobroczynności”, który odbędzie się 7 lutego 2015 r. w hotelu Warsaw Sofitel Victoria.

W skład kapituły konkursu weszli przedstawiciele świata mediów i organizacji pozarządowych. Z ramienia wydawnictwa Bauer, który od dwóch lat jest partnerem głównym plebiscytu, w kapitule zasiadła Monika Krokiewicz – wydawca czasopism kobiecych luksusowych, poradnikowych i młodzieżowych. Z ramienia organizacji pozarządowych: Bożena Walter – założycielka i prezes Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, Krystyna Aldridge Holc – wiceprezes Fundacji Polsat, Jerzy Koźmiński – Prezes Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, Piotr Pawłowski – Prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji, Jerzy Karwelis – mentor Fundacji Dobra Sieć oraz Paweł Łukasiak – Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Wśród przedstawicieli świata mediów były: Nina Terentiew – Członek Zarządu i Dyrektor Programowy Telewizji Polsat, Agata Młynarska – dziennikarka TVP oraz założycielka portalu onaonaona.com, Ewa Wojciechowska – dziennikarka, założycielka portalu ewawojciechowska.pl, Anna Popek – dziennikarka telewizyjna i radiowa, prezenterka Telewizji Polskiej Programu II, oraz Edward Miszczak – Dyrektor Programowy TVN.

Cały dochód z plebiscytu przekazywany jest na Fundusz Gwiazd Dobroczynności, który wspiera organizacje charytatywne w Polsce. Ogłoszenie wyników nastąpi również na łamach dwutygodnika SHOW w lutym 2015 r. Konkurs organizuje Akademia Rozwoju Filantropii









03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek