Rozpięci i ogoleni podczas imprezy
Gdy po hucznej imprezie zamroczeni alkoholem goście śpią, można z nimi zrobić wszystko. Pokazują to spoty kampanii przestrzegającej przed utratą kontroli, stylizowane na spontanicznie kręcone filmy, których celem jest uwiecznienie głupiego żartu.
Nad ranem, po imprezie, rozbawieni koledzy wykorzystują tych, którzy się upili się i śpią. Ktoś traci image i włosy – bo wypił tyle, że nie czuje, gdy znajomi golą go maszynką elektryczną. Ktoś inny – będzie częściowo rozebrany i potraktowany czarnym markerem. Hasło jest proste: „You drink to lose control. The problem is you give it to someone else“ (Pijesz by stracić kontrolę. Problem polega na tym, że oddajesz ją komuś innemu).
Kampanię zrealizowano na zlecenie organizacji MADD (Mothers Against Drunk Driving), walczącej z nadużywaniem alkoholu przez nieletnich. Kreacje przygotowała agencja Esparza Advertizing.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki