logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rozmowy o sztuce i ekonomii w Aptece Sztuki
25.07.2011
Tematy: Wydarzenia

Rozmowy o sztuce i ekonomii w Aptece Sztuki



Drugie z cyklu spotkań z ekspertami, organizowane wspólnie przez UNDP i Galerię Apteka Sztuki, odbędzie się 26 lipca o godzinie 17:30 w siedzibie Galerii, przy Al. Wyzwolenia 3/5, w Warszawie.

Spotkanie pod tytułem „Twórczość a ekonomia” poprowadzi Jeremi Łapiński, absolwent wydziału historii sztuki, członek Związku Polskich Artystów Plastyków, publicysta społeczny i wykładowca.

Poruszone zostaną wątki z pogranicza sztuki i ekonomii, która często decyduje o kondycji i jakości twórczości, zwłaszcza tej młodej. Ekspert zakreśli obraz sytuacji artysty marginalizowanego społecznie z powodu niewydolnych struktur finasowania, podejmie próbę krytycznej diagnozy tej sytuacji oraz wskaże wadliwości obecnie funkcjonujących rozwiązań.

Wśród zaproszonych szczególnie miło widziani są studenci szkół artystycznych oraz inne osoby zajmujące się twórczością w urynkowionym świecie sztuki.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek