Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Rozmazane
Według badań niemal 600 tysięcy obywateli Zjednoczonych Emiratów Arabskich cierpi na schorzenia narządu wzroku. W większości przypadków jest to zaćma lub jaskra o różnych stopniach zaawansowania, przy czym – co najbardziej niepokojące – mnóstwo chorych nawet nie ma świadomości swoich niedomagań.
Z okazji Światowego Dnia Wzroku (World Sight Day), obchodzonego co roku 12 października, powstała kampania społeczna Blur (w powyższym kontekście – rozmyte, rozmazane), która w dość bezceremonialny sposób wiąże kwestię profilaktyki chorób oczu z bezpieczeństwem ruchu drogowego, będącym bezpośrednim tego następstwem.
Nazwa kampanii:
Blur
Czas:
2023.10.12
Nadawca:
Al-Futtaim, Al-Futtaim Health, HealthHub Clinics
Media:
digital
Wykonawca:
Al-Futtaim Health (Internal Marketing)
Hasło kampani:
#WorldSightDay
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi