Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
„Rozmawiasz z kumplami o dupach? Pogadaj o swojej”
Po głośnej kampanii o kobiecych „cyckach” fundacja Rak’n’Roll stawia na męskie „dupy”. W kampanii „Gadaj-Badaj” zachęcała do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. „Kto nie wypina tego wina”, „Aby żyć, czasem wystarczy się schylić”, „Rozmawiasz z kuplami o dupach? Pogadaj o swojej” – to hasła kampanii posterowej. Szorstki, prosty i wyzywający język. Spot: „Gadaj-Badaj”, to typowo męska reklama, choć tymi dzielnymi są w niej kobiety. Grają w bilard i zupełnie nieskrępowanie rozmawiają o badaniu per rectrum, w sposób męsko-szewski. Dlaczego kobiety? Bo mężczyźni się wstydzą. Taki pstryczek w nos na męskiej twarzy. Czy kampania zachęci Panów do badań profilaktycznych nowotworów prostaty? Czas pokaże. Czy czterokrotne użycie w spocie słowa dupa jest wyrafinowanym chwytem? Niektórzy sądzą, że niespecjalnie. Czy kampania porusza i otwiera temat? Do tego jesteśmy przekonani.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy