Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
„Rozmawiasz z kumplami o dupach? Pogadaj o swojej”
Po głośnej kampanii o kobiecych „cyckach” fundacja Rak’n’Roll stawia na męskie „dupy”. W kampanii „Gadaj-Badaj” zachęcała do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. „Kto nie wypina tego wina”, „Aby żyć, czasem wystarczy się schylić”, „Rozmawiasz z kuplami o dupach? Pogadaj o swojej” – to hasła kampanii posterowej. Szorstki, prosty i wyzywający język. Spot: „Gadaj-Badaj”, to typowo męska reklama, choć tymi dzielnymi są w niej kobiety. Grają w bilard i zupełnie nieskrępowanie rozmawiają o badaniu per rectrum, w sposób męsko-szewski. Dlaczego kobiety? Bo mężczyźni się wstydzą. Taki pstryczek w nos na męskiej twarzy. Czy kampania zachęci Panów do badań profilaktycznych nowotworów prostaty? Czas pokaże. Czy czterokrotne użycie w spocie słowa dupa jest wyrafinowanym chwytem? Niektórzy sądzą, że niespecjalnie. Czy kampania porusza i otwiera temat? Do tego jesteśmy przekonani.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu