Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
„Rozmawiasz z kumplami o dupach? Pogadaj o swojej”
Po głośnej kampanii o kobiecych „cyckach” fundacja Rak’n’Roll stawia na męskie „dupy”. W kampanii „Gadaj-Badaj” zachęcała do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. „Kto nie wypina tego wina”, „Aby żyć, czasem wystarczy się schylić”, „Rozmawiasz z kuplami o dupach? Pogadaj o swojej” – to hasła kampanii posterowej. Szorstki, prosty i wyzywający język. Spot: „Gadaj-Badaj”, to typowo męska reklama, choć tymi dzielnymi są w niej kobiety. Grają w bilard i zupełnie nieskrępowanie rozmawiają o badaniu per rectrum, w sposób męsko-szewski. Dlaczego kobiety? Bo mężczyźni się wstydzą. Taki pstryczek w nos na męskiej twarzy. Czy kampania zachęci Panów do badań profilaktycznych nowotworów prostaty? Czas pokaże. Czy czterokrotne użycie w spocie słowa dupa jest wyrafinowanym chwytem? Niektórzy sądzą, że niespecjalnie. Czy kampania porusza i otwiera temat? Do tego jesteśmy przekonani.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!