logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  04.09.2012

„Rozmawiasz z kumplami o dupach? Pogadaj o swojej”

Your browser does not support the video tag.


Po głośnej kampanii o kobiecych "cyckach" fundacja Rak’n’Roll stawia na męskie "dupy". W nowej kampanii "Gadaj-Badaj" zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty.

Kampania skierowana jest do mężczyzn znajdujących się w grupie ryzyka zachorowania na rak prostaty, a celem akcji jest przekonanie do wykonywania badań profilaktycznych. Rak prostaty jest drugim co do częstości występowania nowotworem u mężczyzn. Wykryty we wczesnym stadium może być skutecznie leczony. Jedynym sposobem zapobiegania i możliwością ewentualnego wczesnego wykrycia tego schorzenia jest profilaktyka – regularne, coroczne badanie per rectum i oznaczenie stężenia PSA we krwi, u mężczyzn po 40 r.ż. Obecnie coraz bardziej popularne i częściej organizowane są akcje, w czasie których badania te przeprowadzane są bezpłatnie, co pozwala skorzystać z nich praktycznie każdemu chętnemu mężczyźnie.

W ramach kampanii powstał m.in. spot reklamowy w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego z udziałem: Kingi Preiss, Magdaleny Popławskiej, Olgi Bołądź i Leszka Lichoty. Film wyprodukowano jesienią 2011 roku we współpracy z domem produkcyjnym Bomaye, post produkcją zajęło się Badi Badi, a dźwiękiem Ztudio. Zdjęcia wykonał Piotr Sobociński.

Oprócz spotu i kampanii prasowej fundacja chce dotrzeć do odbiorców każdą możliwą drogą. Przygotowane zostały także kreatywne layouty kampanii, w różnych wersjach: „Kto nie wypina tego wina”, „Aby żyć, czasem wystarczy się schylić”, „Rozmawiasz z kuplami o dupach? Pogadaj o swojej”. Dostępne będą m.in. naklejki czy plakaty z hasłami promującymi badanie, zaplanowano także akcje niestandardowe w przestrzeni publicznej. Dostępna jest również strona internetowa www.gadajbadaj.pl, na której można znaleźć podstawowe informacje o problemie.

Fundacja zachęca do badania, ale także do publicznego otwarcia tematu raka prostaty i przełamania tabu. Mężczyźni bowiem nie tylko się nie badają, ale nadal niechętnie o tym mówią.

Partnerem akcji jest miesięcznik MaleMAN. Kreacja kampanii "Gadaj-Badaj" została przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D. Wcześniej agncja przygotowała także kreację do projektów fundacji 1%, Boskie Matki, Kalendarz Gwiazd i Daj Włos i in.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Gadaj-Badaj
Czas:
2012.9.3
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Rak'n'Roll
Media:
Prasa, internet, naklejki, plakaty, działania niestandardowe
Wykonawca:
Euro RSCG 4D
Adresaci:
Mężczyźni po 40 roku życia





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek