Rozbita szklanka i niemy krzyk
Szklanka mleka wysuwa się z dziecięcej dłoni i gwałtownie rozpryskuje o posadzkę, a w tle słychać odgłosy drogowego wypadku. Chłopiec w piżamie oraz jego mama uderzają w spazmatyczny szloch. "For all victims of impaired driving. MADD Prevention/ Support/ Information" (Dla ofiar wypadków spowodowanych przez odurzonych kierowców. MADD Prewencja/ Wsparcie/ Informacje) – konkluduje lakonicznie hasło spotu.
Cały arsenał środków wyrazu użytych w filmowej kreacji silnie oddziałuje na odbiorców, wywołując nieprzyjemne emocje. Współczucie dla bohaterów miesza się w nich z niepokojem wynikającym z faktu, że funkcjonariusz policji z hiobowymi wieściami o tragicznej śmierci kogoś bliskiego zapukać może do każdych drzwi. Nadawca kampanii, czyli Canadian arm of Mothers Against Drunk Driving (MADD), informuje że, w takiej sytuacji program wsparcia dla ofiar wypadków i ich rodzin oferowany przez MADD może pomóc poradzić sobie ze stratą.
Spot został przygotowany przez kanadyjską agencję Uber.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa