logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  02.01.2013

Rozbita szklanka i niemy krzyk

Your browser does not support the video tag.


Szklanka mleka wysuwa się z dziecięcej dłoni i gwałtownie rozpryskuje o posadzkę, a w tle słychać odgłosy drogowego wypadku. Chłopiec w piżamie oraz jego mama uderzają w spazmatyczny szloch. "For all victims of impaired driving. MADD Prevention/ Support/ Information" (Dla ofiar wypadków spowodowanych przez odurzonych kierowców. MADD Prewencja/ Wsparcie/ Informacje) – konkluduje lakonicznie hasło spotu.

Cały arsenał środków wyrazu użytych w filmowej kreacji silnie oddziałuje na odbiorców, wywołując nieprzyjemne emocje. Współczucie dla bohaterów miesza się w nich z niepokojem wynikającym z faktu, że funkcjonariusz policji z hiobowymi wieściami o tragicznej śmierci kogoś bliskiego zapukać może do każdych drzwi. Nadawca kampanii, czyli Canadian arm of Mothers Against Drunk Driving (MADD), informuje że, w takiej sytuacji program wsparcia dla ofiar wypadków i ich rodzin oferowany przez MADD może pomóc poradzić sobie ze stratą.

Spot został przygotowany przez kanadyjską agencję Uber.

Justyna Wdowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Impact – victims support
Czas:
2012.11.7 - 2012.12.8
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Canadian arm of Mothers Against Drunk Driving (MADD)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Uber
Adresaci:
Ofiary wypadków powodowanych przez nietrzeźwych kierowców oraz ich otoczenie społeczne
Hasło kampani:
For all victims of impaired driving (Dla ofiar wypadków spowodowanych przez odurzonych kierowców)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek