Rozbita szklanka i niemy krzyk
Szklanka mleka wysuwa się z dziecięcej dłoni i gwałtownie rozpryskuje o posadzkę, a w tle słychać odgłosy drogowego wypadku. Chłopiec w piżamie oraz jego mama uderzają w spazmatyczny szloch. "For all victims of impaired driving. MADD Prevention/ Support/ Information" (Dla ofiar wypadków spowodowanych przez odurzonych kierowców. MADD Prewencja/ Wsparcie/ Informacje) – konkluduje lakonicznie hasło spotu.
Cały arsenał środków wyrazu użytych w filmowej kreacji silnie oddziałuje na odbiorców, wywołując nieprzyjemne emocje. Współczucie dla bohaterów miesza się w nich z niepokojem wynikającym z faktu, że funkcjonariusz policji z hiobowymi wieściami o tragicznej śmierci kogoś bliskiego zapukać może do każdych drzwi. Nadawca kampanii, czyli Canadian arm of Mothers Against Drunk Driving (MADD), informuje że, w takiej sytuacji program wsparcia dla ofiar wypadków i ich rodzin oferowany przez MADD może pomóc poradzić sobie ze stratą.
Spot został przygotowany przez kanadyjską agencję Uber.
Justyna Wdowiak
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki