logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Rozbita szklanka i niemy krzyk
02.01.2013
Tematy: Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Rozbita szklanka i niemy krzyk

Your browser does not support the video tag.


Szklanka mleka wysuwa się z dziecięcej dłoni i gwałtownie rozpryskuje o posadzkę, a w tle słychać odgłosy drogowego wypadku. Chłopiec w piżamie oraz jego mama uderzają w spazmatyczny szloch. "For all victims of impaired driving. MADD Prevention/ Support/ Information" (Dla ofiar wypadków spowodowanych przez odurzonych kierowców. MADD Prewencja/ Wsparcie/ Informacje) – konkluduje lakonicznie hasło spotu.

Cały arsenał środków wyrazu użytych w filmowej kreacji silnie oddziałuje na odbiorców, wywołując nieprzyjemne emocje. Współczucie dla bohaterów miesza się w nich z niepokojem wynikającym z faktu, że funkcjonariusz policji z hiobowymi wieściami o tragicznej śmierci kogoś bliskiego zapukać może do każdych drzwi. Nadawca kampanii, czyli Canadian arm of Mothers Against Drunk Driving (MADD), informuje że, w takiej sytuacji program wsparcia dla ofiar wypadków i ich rodzin oferowany przez MADD może pomóc poradzić sobie ze stratą.

Spot został przygotowany przez kanadyjską agencję Uber.

Justyna Wdowiak



Nazwa kampanii:
Impact – victims support
Czas:
2012.11.7 - 2012.12.8
Nadawca:
Canadian arm of Mothers Against Drunk Driving (MADD)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Uber
Adresaci:
Ofiary wypadków powodowanych przez nietrzeźwych kierowców oraz ich otoczenie społeczne
Hasło kampani:
For all victims of impaired driving (Dla ofiar wypadków spowodowanych przez odurzonych kierowców)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek