Złożenie wszystkich części rozbitej butelki w całość może być trudne, a nawet niemożliwe, tak, jak trudne jest też dochodzenie do siebie po wypadku drogowym. Ułożony z rozbitej butelki po piwie samochód i hasło „Not everyone gets to pick up the pieces. If you drink, don’t drive” („Nie każdy dochodzi do siebie. Jeśli pijesz, nie jedź”), stanowią kreację kampanii, zrealizowanej w sierpniu br. w Singapurze.
Pomysłodawcą kampanii jest organizacja Automobile Association of Singapore, działająca od 1907 roku i na chwilę obecną zrzeszająca blisko 80 tysięcy „zmotoryzowanych” osób. AAS działa nie tylko na rzecz bezpieczeństwa drogowego, ale także oferuje pomoc w doborze ubezpieczenia oraz darmową pomoc drogową dla swoich członków. Zrzeszenie działa pod skrzydłami Międzynarodowej Federacji Samochodowej FIA, zrzeszającej 157 krajowych organizacji ze 118 krajów świata i zajmującej się organizacją najważniejszych imprez sportowych, między innymi Mistrzostw Świata Formuły 1.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę