Złożenie wszystkich części rozbitej butelki w całość może być trudne, a nawet niemożliwe, tak, jak trudne jest też dochodzenie do siebie po wypadku drogowym. Ułożony z rozbitej butelki po piwie samochód i hasło „Not everyone gets to pick up the pieces. If you drink, don’t drive” („Nie każdy dochodzi do siebie. Jeśli pijesz, nie jedź”), stanowią kreację kampanii, zrealizowanej w sierpniu br. w Singapurze.
Pomysłodawcą kampanii jest organizacja Automobile Association of Singapore, działająca od 1907 roku i na chwilę obecną zrzeszająca blisko 80 tysięcy „zmotoryzowanych” osób. AAS działa nie tylko na rzecz bezpieczeństwa drogowego, ale także oferuje pomoc w doborze ubezpieczenia oraz darmową pomoc drogową dla swoich członków. Zrzeszenie działa pod skrzydłami Międzynarodowej Federacji Samochodowej FIA, zrzeszającej 157 krajowych organizacji ze 118 krajów świata i zajmującej się organizacją najważniejszych imprez sportowych, między innymi Mistrzostw Świata Formuły 1.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy