logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  30.10.2019

Równo ważni – kampania UW na rzecz równego traktowania



Pracownicy, studenci i absolwenci UW jako bohaterowie kampanii społecznej „Równo ważni”. 14 października ruszyła kampania społeczna, zorganizowana przez Uniwersytet Warszawski i będąca jednym z działań podejmowanych przez uczelnię na rzecz równego traktowania.

Uniwersytet – z założenia – powinien być miejscem przyjaznym i bezpiecznym dla wszystkich członków swojej społeczności, bez względu na narodowość, płeć, niepełnosprawność czy orientację seksualną. Słowem, powinien być instytucją otwartą na różnorodność.

Na Uniwersytecie Warszawskim już funkcjonują instytucje, których zadaniem jest działanie na rzecz budowania środowiska wolnego od dyskryminacji. Są to rzecznik akademicki, który wspiera członków społeczności akademickiej m.in. w rozwiązywaniu sporów oraz specjalista ds. równouprawnienia, który zajmuje się polityką antydyskryminacyjną, równym traktowaniem i różnorodnością. Na UW istnieje także komisja rektorska ds. przeciwdziałania dyskryminacji.

Jednym z działań podejmowanych przez UW na rzecz przeciwstawiania się dyskryminacji jest kampania „Równoważni”, skierowana do całej społecznością akademickiej. Jej celem jest podkreślenie, że na Uniwersytecie Warszawskim nie ma miejsca na dyskryminację, a każdy kto jej doświadcza, znajdzie wsparcie. Akcja dotyczy różnych przejawów dyskryminacji: ze względu na płeć, wiek, religię, pochodzenie etniczne, niepełnosprawność czy orientację seksualną.

Na kampanię składają się m.in.: seria plakatów, działania na profilach UW w social mediach oraz film promocyjny z udziałem bohaterów projektu – osób z UW reprezentujących różne środowiska, potencjalnie narażone na dyskryminację i nierówne traktowanie.

Materiały mają informować odbiorców o tym, czym jest dyskryminacja, mobbing, mowa nienawiści lub jak przeciwdziałać zjawiskom dyskryminacyjnym. Plakaty i posty zachęcają do odwiedzania uniwersyteckiej strony internetowej www.rownowazni.edu.pl, zawierającej kompleksowe informacje dotyczące przeciwdziałania dyskryminacji.

Koordynatorem projektu jest Biuro Promocji UW. Kampania powstała przy ścisłej współpracy merytorycznej z dr Anną Cybulko, rzeczniczką akademicką oraz dr hab. Julią Kubisą, specjalistką ds. równouprawnienia. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie www.rownowazni.uw.edu.pl.

prawa człowieka   |  Równouprawnienie i tolerancja   |  Uniwersytet Warszawski   |  UW   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   | 


Nazwa kampanii:
Równo ważni
Czas:
2019.10.14
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Uniwersytet Warszawski
Media:
Seria plakatów, działania na profilach UW w social mediach, film promocyjny





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek