logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Równo ważni – kampania UW na rzecz równego traktowania
30.10.2019
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Równouprawnienie i tolerancja

Równo ważni – kampania UW na rzecz równego traktowania



Pracownicy, studenci i absolwenci UW jako bohaterowie kampanii społecznej „Równo ważni”. 14 października ruszyła kampania społeczna, zorganizowana przez Uniwersytet Warszawski i będąca jednym z działań podejmowanych przez uczelnię na rzecz równego traktowania.

Uniwersytet – z założenia – powinien być miejscem przyjaznym i bezpiecznym dla wszystkich członków swojej społeczności, bez względu na narodowość, płeć, niepełnosprawność czy orientację seksualną. Słowem, powinien być instytucją otwartą na różnorodność.

Na Uniwersytecie Warszawskim już funkcjonują instytucje, których zadaniem jest działanie na rzecz budowania środowiska wolnego od dyskryminacji. Są to rzecznik akademicki, który wspiera członków społeczności akademickiej m.in. w rozwiązywaniu sporów oraz specjalista ds. równouprawnienia, który zajmuje się polityką antydyskryminacyjną, równym traktowaniem i różnorodnością. Na UW istnieje także komisja rektorska ds. przeciwdziałania dyskryminacji.

Jednym z działań podejmowanych przez UW na rzecz przeciwstawiania się dyskryminacji jest kampania „Równoważni”, skierowana do całej społecznością akademickiej. Jej celem jest podkreślenie, że na Uniwersytecie Warszawskim nie ma miejsca na dyskryminację, a każdy kto jej doświadcza, znajdzie wsparcie. Akcja dotyczy różnych przejawów dyskryminacji: ze względu na płeć, wiek, religię, pochodzenie etniczne, niepełnosprawność czy orientację seksualną.

Na kampanię składają się m.in.: seria plakatów, działania na profilach UW w social mediach oraz film promocyjny z udziałem bohaterów projektu – osób z UW reprezentujących różne środowiska, potencjalnie narażone na dyskryminację i nierówne traktowanie.

Materiały mają informować odbiorców o tym, czym jest dyskryminacja, mobbing, mowa nienawiści lub jak przeciwdziałać zjawiskom dyskryminacyjnym. Plakaty i posty zachęcają do odwiedzania uniwersyteckiej strony internetowej www.rownowazni.edu.pl, zawierającej kompleksowe informacje dotyczące przeciwdziałania dyskryminacji.

Koordynatorem projektu jest Biuro Promocji UW. Kampania powstała przy ścisłej współpracy merytorycznej z dr Anną Cybulko, rzeczniczką akademicką oraz dr hab. Julią Kubisą, specjalistką ds. równouprawnienia. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie www.rownowazni.uw.edu.pl.

prawa człowieka Równouprawnienie i tolerancja Uniwersytet Warszawski UW Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji


Nazwa kampanii:
Równo ważni
Czas:
2019.10.14
Nadawca:
Uniwersytet Warszawski
Media:
Seria plakatów, działania na profilach UW w social mediach, film promocyjny





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek