Agencja reklamowa La Comunidad z Argentyny przygotowała 5 plakatów dla miasta Buenos Aires. Przedstawiają one najważniejsze narządy i części ciała: serce, mózg, płuca, żołądek i nogi. Ich częścią są koła lub koło od roweru. Rysunki mają pastelowe kolory, są przyjazne i budzą pozytywne emocje. Każdy z plakatów opatrzony jest innym hasłem: „Don’t lose your breath. When speaking to a hundred people you don’t know or someone who knows you too well” („Nie trać oddechu kiedy przemawiasz do setek ludzi, których nie znasz lub do kogoś kogo znasz za dobrze”), „Tell everyone you have nice legs without being the guy that tells everyone you have nice legs” („Powiedz wszystkim, że masz ładne nogi zamiast mówić innym, że mają ładne nogi”), „A heart so strong only love can break it” („Serce tak mocne, że tylko miłość może je złamać”), „Get problems out of your head without putting them in other parts of your body” („Pozbądź się problemów z głowy bez przekładania ich w inne miejsce ciała”) „Get in shape without eating the stuff that people who get in shape eat” („Trzymaj formę bez jedzenia rzeczy, które jedzą ludzie będący w formie”).
Kreacja miała na celu propagowanie jazdy na rowerze zamiast wyboru własnych samochodów czy komunikacji publicznej, a tym samym zmniejszenie zanieczyszczeń w mieście i promowanie zdrowego stylu życia wśród mieszkańców Buenos Aires. Poprzez humorystyczne i lekkie opisy kreacja wzbudza sympatię i pozytywne odczucia. Emocje te są pogłębiane przez kolorystykę i bardzo uproszczone rysunki. Kreacja bazując na tak pozytywnym przekazie może dotrzeć do szerokiego grona mieszkańców w każdym wieku. Poza tym oddziałuje również na wizerunek miasta jako troszczącego się o swoich mieszkańców.
Daria Ostrowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…