Czasami najprostsze środki są najskuteczniejsze w przekazywaniu określonej idei społecznej. W przypadku kampanii singapurskiego „Wellness Association” wykorzystane zostały dziecięce miarki wzrostu, które wielu z Was pamięta z pewnością ze swojego dzieciństwa. Kolorowe, ilustrowane plakaty spotkać można było w przychodniach i szkołach.
Tym razem jednak zostały one powieszone na ścianach w poziomie. Wszystko po to, aby w dosłowny sposób skłonić rodzica do zastanowienia się, czy przypadkiem jego dziecko nie rośnie szybko nie tylko do góry…
Ten prosty zabieg ambientowy zwraca uwagę na problem otyłości wśród dzieci oraz jej konsekwencje, a także zachęca do skorzystania z programów stowarzyszenia pomagających w kształtowaniu wśród najmłodszych prawidłowych nawyków żywieniowych oraz promujących zdrowy styl życia.
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli






