────── 06.09.2013
Rośliny na kobiecym łonie
Nagi tułów kobiety przysłaniają jedynie kępki krzaków w odpowiednio wyciętym kształcie. „What’s your style? Show your support and join the fight against cervical cancer” („Jaki jest twój styl? Pokaż swoje wsparcie i przyłącz się do walki przeciwko rakowi macicy”) – zachęca hasło kampanii, prowokująco pytając o preferowany układ liści, przykrywających kobiece łono: serce, wąsy, a może strzała?
Prowadzona od kilku lat kampania "Julyna" (tytuł nawiązuje do July, ang. lipiec) zachęca kobiety do pomysłowej stylizacji włosów łonowych w lipcu. Akcja ma na celu zwiększenie wiedzy na temat częstej w ostatnich latach choroby, jaką jest rak szyjki macicy, jak i zebranie funduszy na rzecz walki z tą przypadłością.
Julia Dybiec
Nazwa kampanii:
Julyna: Bush
Czas:
2013.7.5 - 2013.7.31
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Julyna
Media:
Ambient
Wykonawca:
Cossette (Toronto)
Adresaci:
Kobiety
Hasło kampani:
What's your style? Show your support and join the fight against cervical cancer (Jaki jest twój styl? Pokaż swoje wsparcie i przyłącz się do walki przeciwko rakowi macicy)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom