Rodzinna układanka
Ruszyła kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce „Pomóż zbudować rodzinę”, zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Strategię oraz kreację przygotowała pro bono agencja Saatchi&Saatchi, a w pozyskaniu i planowaniu mediów pomaga dom mediowy Starcom. Głosu w reklamie radiowej użyczył aktor Cezary Żak. Akcja potrwa do końca kwietnia.
– W Polsce są tysiące dzieci, którym brakuje rodziny i prawdziwego domu. Można to zmienić przekazując 1% podatku na SOS Wioski Dziecięce. Dla osieroconych dzieci to ogromna szansa na spełnienie marzenia o domu pełnym miłości – mówi Barbara Rajkowska, Prezes Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. – Chcemy połączyć empatię wobec potrzebujących dzieci z mocnym doznaniem sprawczości – osoby przekazujące 1% podatku powinny poczuć, że są częścią rozwiązania społecznego problemu – tłumaczy Krzysztof Miazek z Saatchi&Saatchi.
Cel organizacji to zdobycie 3 mln zł i utrzymanie się w czołówce najlepszych organizacji pożytku publicznego.
Działania reklamowe obejmą prasę, radio, telewizję outdoor oraz internet. Promocję w internecie przygotowała agencja Think Kong, która wspólnie z BlueBox Media uruchomiła aplikację „Wspieram SOS Wioski Dziecięce” na Facebooku.
Ze strony www.1-procent.org można pobrać program PITY 2010, który ułatwi rozliczenie z fiskusem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie