Rodzinna atmosfera
Stowarzyszenie Lambda Warszawa wypuściło nowy spot w zaskakujący sposób pokazujący przemoc w rodzinie wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Spot mocno nawiązuje do konwencji klasycznej reklamowy komercyjnej i wykorzystuje element zaskoczenia widza – można go zobaczyć na kanale YouTube stowarzyszenia i na Facebooku.
Spot jest częścią kampanii społecznej „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” – pierwszej w Polsce akcji poruszającej problem przemocy domowej wobec osób LGBT.
Spot powstał dzięki kooperacji między różnymi podmiotami społecznymi i komercyjnymi: jest efektem współpracy Stowarzyszenia Lambda Warszawa, agencji interaktywnej K2 Internet i domu produkcyjnego Warsaw Production. Kampania jest także współfinansowana przez Urząd Miasta Warszawa.
Strona kampanii http://jeslitoslyszysz.pl/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy