Rodzinna atmosfera
Stowarzyszenie Lambda Warszawa wypuściło nowy spot w zaskakujący sposób pokazujący przemoc w rodzinie wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Spot mocno nawiązuje do konwencji klasycznej reklamowy komercyjnej i wykorzystuje element zaskoczenia widza – można go zobaczyć na kanale YouTube stowarzyszenia i na Facebooku.
Spot jest częścią kampanii społecznej „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” – pierwszej w Polsce akcji poruszającej problem przemocy domowej wobec osób LGBT.
Spot powstał dzięki kooperacji między różnymi podmiotami społecznymi i komercyjnymi: jest efektem współpracy Stowarzyszenia Lambda Warszawa, agencji interaktywnej K2 Internet i domu produkcyjnego Warsaw Production. Kampania jest także współfinansowana przez Urząd Miasta Warszawa.
Strona kampanii http://jeslitoslyszysz.pl/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż