Rodzinna atmosfera
Stowarzyszenie Lambda Warszawa wypuściło nowy spot w zaskakujący sposób pokazujący przemoc w rodzinie wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Spot mocno nawiązuje do konwencji klasycznej reklamowy komercyjnej i wykorzystuje element zaskoczenia widza – można go zobaczyć na kanale YouTube stowarzyszenia i na Facebooku.
Spot jest częścią kampanii społecznej „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” – pierwszej w Polsce akcji poruszającej problem przemocy domowej wobec osób LGBT.
Spot powstał dzięki kooperacji między różnymi podmiotami społecznymi i komercyjnymi: jest efektem współpracy Stowarzyszenia Lambda Warszawa, agencji interaktywnej K2 Internet i domu produkcyjnego Warsaw Production. Kampania jest także współfinansowana przez Urząd Miasta Warszawa.
Strona kampanii http://jeslitoslyszysz.pl/
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
