Rodzina, której zniknęło mieszkanie
W jednej chwili rodzina pozuje na tle swojego mieszkania, by za sekundę błyskawicznie je stracić. Wyświetlające się naprzemiennie obrazy mają zwrócić uwagę zabieganych przechodniów na problem wielu gospodarstw domowych. Citylighty zostały ustawione w najbardziej uczęszczanych miejscach portugalskich miast.
W chwili obecnej Portugalia odnotowuje jeden z najwyższych wskaźników bezrobocia w Europie, co drastycznie wpływa na poziom i jakość ich życia. Kampania zatytułowana "The family that lost everything" ("Rodzina która straciła wszystko"), przygotowana na zlecenie Sociedade Civil Solidária, w wyjątkowo prosty sposób pokazuje jak w mgnieniu oka dramatycznie może odmienić się ludzki los. Przypadkowe i bezrefleksyjne spojrzenia mijających ludzi, oraz brak elementu wyróżniającego, zapadającego w pamięć, poruszającego odbiorcę bez względu na wiek, płeć czy status społeczny nie gwarantują jednak zrozumienia czy zaangażowania się tych, do których kampania została skierowana.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala