Rodzina, której zniknęło mieszkanie
W jednej chwili rodzina pozuje na tle swojego mieszkania, by za sekundę błyskawicznie je stracić. Wyświetlające się naprzemiennie obrazy mają zwrócić uwagę zabieganych przechodniów na problem wielu gospodarstw domowych. Citylighty zostały ustawione w najbardziej uczęszczanych miejscach portugalskich miast.
W chwili obecnej Portugalia odnotowuje jeden z najwyższych wskaźników bezrobocia w Europie, co drastycznie wpływa na poziom i jakość ich życia. Kampania zatytułowana "The family that lost everything" ("Rodzina która straciła wszystko"), przygotowana na zlecenie Sociedade Civil Solidária, w wyjątkowo prosty sposób pokazuje jak w mgnieniu oka dramatycznie może odmienić się ludzki los. Przypadkowe i bezrefleksyjne spojrzenia mijających ludzi, oraz brak elementu wyróżniającego, zapadającego w pamięć, poruszającego odbiorcę bez względu na wiek, płeć czy status społeczny nie gwarantują jednak zrozumienia czy zaangażowania się tych, do których kampania została skierowana.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?