Syn marzy o kocie, matka ma alergię. Chodzić po domu w goglach i rękawicach, zamknąć się w pokoju i kontaktować z dzieckiem przez internet czy zdecydować się na bezwłose zwierzę? Choć chłopiec w końcu cieszy się z chomika, autorzy kampanii podkreślają, że zajmowanie się dzieckiem nie jest wolne od trudnych sytuacji i możliwych błędów. Nie powinny one jednak stać na przeszkodzie, gdy myśli się o adopcji, gdyż – parafrazując hasło spotu – doskonałość nie jest konieczna do bycia doskonałym rodzicem.
Kampania organizacji Adopt US Kids zachęca do adopcji dzieci pozostających w placówkach opieki zastępczej. Poprzednie edycje reklam opartych na tym samym insighcie można obejrzeć tutaj i tutaj.
Nazwa kampanii:
Cat, French
Czas:
2016.11.16
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Adopt US Kids
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
KBS
Adresaci:
Osoby rozważające adopcję dziecka
Hasło kampani:
You don‘t have to be perfect to be a perfect parent (Nie musisz być doskonały, by być doskonałym rodzicem)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona