Rodzic nie zawsze może pomóc
Rodzice obserwują, jak ich dzieci doświadczają odrzucenia czy wykluczenia przez grupę rówieśniczą. Smutek, ból i przygnębienie dziecka, które styka się z brakiem akceptacji, niechęci czy agresji odbija się w oczach patrzącego na niego rodzica. Obrazom towarzyszy refleksja, że dorosłym nie zawsze uda się ochronić dziecko, zawsze zareagować i zawsze zapewnić bezpieczeństwo z dala od trudności, czy negatywnych zachowań innych.
Z pozoru przewidywalne zakończenie dopełnia jednak chwila gdy dorosły odbiera telefon i słyszy głos córki … która przekazuje, że jest seropozytywna, tzn. wykryto u niej zakażenie HIV. W tym przypadku, przeciwnie, inni mogą i powinni działać nieprzerwanie, zawsze. Autorzy kampanii „The call” ("Telefon") – w krótkiej animacji zachęcają w ten sposób do przekazywania funduszy na pomoc i wsparcie dla osób cierpiących na HIV/AIDS. Przekazując środki rodzice mogą chronić swoje dzieci, poprzez dofinansowanie badań, opieki, profilaktyki i pomocy. Stawka jest wysoka, a odpowiedzialność ogromna.
Spot przygotowała agencja Leo Burnett.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom