Rodzic nie zawsze może pomóc
Rodzice obserwują, jak ich dzieci doświadczają odrzucenia czy wykluczenia przez grupę rówieśniczą. Smutek, ból i przygnębienie dziecka, które styka się z brakiem akceptacji, niechęci czy agresji odbija się w oczach patrzącego na niego rodzica. Obrazom towarzyszy refleksja, że dorosłym nie zawsze uda się ochronić dziecko, zawsze zareagować i zawsze zapewnić bezpieczeństwo z dala od trudności, czy negatywnych zachowań innych.
Z pozoru przewidywalne zakończenie dopełnia jednak chwila gdy dorosły odbiera telefon i słyszy głos córki … która przekazuje, że jest seropozytywna, tzn. wykryto u niej zakażenie HIV. W tym przypadku, przeciwnie, inni mogą i powinni działać nieprzerwanie, zawsze. Autorzy kampanii „The call” ("Telefon") – w krótkiej animacji zachęcają w ten sposób do przekazywania funduszy na pomoc i wsparcie dla osób cierpiących na HIV/AIDS. Przekazując środki rodzice mogą chronić swoje dzieci, poprzez dofinansowanie badań, opieki, profilaktyki i pomocy. Stawka jest wysoka, a odpowiedzialność ogromna.
Spot przygotowała agencja Leo Burnett.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy