Rodzic nie zawsze może pomóc
Rodzice obserwują, jak ich dzieci doświadczają odrzucenia czy wykluczenia przez grupę rówieśniczą. Smutek, ból i przygnębienie dziecka, które styka się z brakiem akceptacji, niechęci czy agresji odbija się w oczach patrzącego na niego rodzica. Obrazom towarzyszy refleksja, że dorosłym nie zawsze uda się ochronić dziecko, zawsze zareagować i zawsze zapewnić bezpieczeństwo z dala od trudności, czy negatywnych zachowań innych.
Z pozoru przewidywalne zakończenie dopełnia jednak chwila gdy dorosły odbiera telefon i słyszy głos córki … która przekazuje, że jest seropozytywna, tzn. wykryto u niej zakażenie HIV. W tym przypadku, przeciwnie, inni mogą i powinni działać nieprzerwanie, zawsze. Autorzy kampanii „The call” ("Telefon") – w krótkiej animacji zachęcają w ten sposób do przekazywania funduszy na pomoc i wsparcie dla osób cierpiących na HIV/AIDS. Przekazując środki rodzice mogą chronić swoje dzieci, poprzez dofinansowanie badań, opieki, profilaktyki i pomocy. Stawka jest wysoka, a odpowiedzialność ogromna.
Spot przygotowała agencja Leo Burnett.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu