Proste plakaty stanowiące kreację kampanii „What would you say?” organizacji Partnership for a Drug-Free America zbudowane są z elementów dialogu między rodzicem a nastolatkiem. Twórcy kampanii pozostawili tylko wypowiedzi dziecka, rodziców zaś nakłaniają do refleksji, stawiając pytanie A co Ty byś odpowiedział?. Wszystkie spośród pozostawionych wypowiedzi stanowią próbę usprawiedliwienia się przez młodych ludzi z sięgania po używki. Kampania jest próbą zwrócenia uwagi rodziców na to, co robią ich nastoletni wychowankowie. Pozornie niegroźne zachowania – takie jak palenie fajki wodnej czy zażywanie dużych ilości tabletek przeciwbólowych mogą prowadzić do uzależnienia, a także stać się swego rodzaju przedsionkiem prowadzącym do jeszcze groźniejszych nałogów, na przykład uzależnienia od heroiny.
W ramach kampanii realizowanej w czerwcu br. przez agencję 22squared uruchomiona została specjalna strona internetowa www.drugfree.org skierowana do rodziców i opisująca krok po kroku jak rozpoznać uzależnienie u dziecka, a także informująca jak i gdzie uzyskać dla niego pomoc.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy