Robert Makłowicz zachęca do ćwiczeń w kampanii „Gotuj się do sportu”
No i… ODMROŻONE! Tymi słowami najsłynniejszy krytyk kulinarny w Polsce zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych. W najnowszej kampanii „Gotuj się do sportu” MultiSport przekonuje, że powrót do aktywności fizycznej może być prosty jak bułka z masłem.
Po blisko 11 miesiącach lockdownu lub ograniczonego funkcjonowania, ponownie otwarte zostały obiekty sportowo-rekreacyjne w całym kraju. 28 maja br. wystartowała również najnowsza kampania marki MultiSport „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został Robert Makłowicz. Jak podkreślają jej twórcy, kampania bazuje na nieoczywistych analogiach między dwoma światami – kulinariów i sportu. Głównym celem kampanii jest aktywizacja mieszkańców Polski oraz przekonanie ich, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń. Kampania jest także odpowiedzią na pogarszającą się w czasie pandemii kondycję psychofizyczną społeczeństwa. Według badania „MultiSport Index Pandemia” brak dostępu do infrastruktury sportowej stał się przyczyną ograniczenia częstotliwości treningów przez 43 proc. aktywnych fizycznie Polaków. Miało to ogromne konsekwencje dla kondycji psychofizycznej mieszkańców Polski – aż 74 proc. odczuło negatywny wpływ tej zmiany na swoje samopoczucie, 65 proc. na zdrowie, a 61 proc. na sylwetkę.
Dodatkowo użytkownicy MultiSport zdobywają punkty za zwiększenie aktywności fizycznej po pandemii i mogą je zamieniać na realną pomoc dla wybranych fundacji w ramach programu Dobry MultiUczynek. Zależy nam na zmotywowaniu Polaków do ruchu, a przy okazji do wsparcia konkretnych projektów fundacyjnych – mówi Michał Otocki, dyrektor Działu Relacji z Klientami w Benefit Systems. – Dlatego połączyliśmy elementy grywalizacji i treningów w obiektach sportowych z możliwością przekazywania punktów za aktywność na wybrany cel charytatywny. W tym roku MultiSportowcy mogą zamienić punkty zdobyte za aktywność fizyczną na wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Moc Pomocy oraz warsztaty kreatywne dla seniorów realizowane przez Fundację Zaczyn. W ten sposób nasi użytkownicy mogą zrobić coś dobrego dla siebie, w tym dla własnego zdrowia i odporności, ale także dla innych.
Od 28.05 br. obiekty sportowo-rekreacyjne w Polsce są otwarte przy zachowaniu ścisłego reżimu sanitarnego, w tym limitu 1 os na 15mkw powierzchni obiektu.
Klipy z udziałem Roberta Makłowicza, making of sesji oraz szczegółowe informacje na temat kampanii znajdują się TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?