Prezentujemy najświeższą odsłonę słynnej niemieckiej kampanii „Mach’s mit” – z 2008 roku. Sama kampania rozpoczęła się w 1994 roku jako element programu „Nie daj szansy AIDS” zainicjowanego z kolei w 1987 roku. Jej celem jest upowszechnienie używania prezerwatyw, jako ochrony przez zakażeniem wirusem HIV. Rozpoznawalność kampanii w Niemczech sięga 90%., a jej wysoka skuteczność oceniana jest przez pryzmat ostatnich 10 lat, w których prezerwatywy stały się „normalnym” przedmiotem, takim jak wiele innych i są szeroko stosowane.
Kampania kierowana jest do młodych ludzi, a jej podstawowym założeniem kreacyjnym jest prezentowanie pozytywnych, zabawnych i śmiesznych scen z centralnie widocznymi kolorowymi prezerwatywami. Nośnikami akcji są plakaty i pocztówki dystrybuowane w klubach.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala