Na krakowskiej starówce pojawiło się sześć pomarańczowych riksz w barwach Vattenfall. W ten sposób firma promuje swój „produkt zielony” – ekologiczną ofertę przygotowaną dla klientów energii elektrycznej. Dzięki nim, w przyjazny środowisku sposób, można obejrzeć najciekawsze zakątki Krakowa.
– Postanowiliśmy ciekawą i neutralną pod względem emisji formę transportu połączyć z promocją produktu zielonego, który kierujemy do świadomych ekologicznie użytkowników energii elektrycznej – powiedziała Katarzyna Woźniewska z Vattenfall Sales Poland. Jego zakup oznacza podwojenie obowiązującej prawem ilości energii elektrycznej wyprodukowanej ze źródeł odnawialnych w całkowitej ilości kupowanego prądu.
Oprócz specjalnego oznakowania pojazdów, pasażerowie zainteresowani produktem zielonym otrzymują od kierowców ulotkę na jego temat. Kampania potrwa przez cały sezon wakacyjny, a eko-taxi w barwach Vattenfall można przemierzać ulice krakowskiej starówki do końca sierpnia br.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”