logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Restauracje Tesco rezygnują z jednorazowych sztućców i talerzy
10.06.2019
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Restauracje Tesco rezygnują z jednorazowych sztućców i talerzy



Zakończył się proces wycofywania jednorazowych naczyń i sztućców ze wszystkich restauracji samoobsługowych, zlokalizowanych w sklepach Tesco. W ich miejsce, w każdej z 39 restauracji Bistro, zostały wprowadzone metalowe sztućce oraz ceramiczne kubki i talerze.

Z analiz Tesco wynika, że jeden talerz ceramiczny zastąpi aż 625 talerzyków papierowych. Łącznie wycofanie naczyń jednorazowego użytku pozwoli na oszczędność rzędu 4,5 mln talerzy papierowych, które w ubiegłym roku zostały zużyte w restauracjach Bistro w Polsce. Klienci w ciągu roku wykorzystali również 9,5 mln plastikowych sztućców oraz ponad 500 tys. kubków papierowych.

Wiemy jak ważna dla klientów jest wygoda i komfort, dlatego też chcemy, aby zmiany były pozytywne zarówno dla nich, jak i dla środowiska naturalnego. Cieszymy się, że już teraz we wszystkich Bistro możemy zobaczyć nową, przyjazną dla środowiska zastawę – mówi Paweł Łacny, kierownik operacyjny ds. Bistro.

Restauracje Bistro, zlokalizowane w sklepach oraz na pasażach handlowych Tesco oferują potrawy dostępne w ofercie na wagę, napoje oraz desery. Bistro to chętnie odwiedzane miejsce przez klientów Tesco, codziennie z oferty restauracji korzysta średnio kilkanaście tysięcy osób. W ubiegłym roku kupili oni w Bistro około 3,8 mln posiłków.

ekologia Tesco restauracja naczynia jednorazowe jednorazówki


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek