logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  10.06.2019

Restauracje Tesco rezygnują z jednorazowych sztućców i talerzy



Zakończył się proces wycofywania jednorazowych naczyń i sztućców ze wszystkich restauracji samoobsługowych, zlokalizowanych w sklepach Tesco. W ich miejsce, w każdej z 39 restauracji Bistro, zostały wprowadzone metalowe sztućce oraz ceramiczne kubki i talerze.

Z analiz Tesco wynika, że jeden talerz ceramiczny zastąpi aż 625 talerzyków papierowych. Łącznie wycofanie naczyń jednorazowego użytku pozwoli na oszczędność rzędu 4,5 mln talerzy papierowych, które w ubiegłym roku zostały zużyte w restauracjach Bistro w Polsce. Klienci w ciągu roku wykorzystali również 9,5 mln plastikowych sztućców oraz ponad 500 tys. kubków papierowych.

Wiemy jak ważna dla klientów jest wygoda i komfort, dlatego też chcemy, aby zmiany były pozytywne zarówno dla nich, jak i dla środowiska naturalnego. Cieszymy się, że już teraz we wszystkich Bistro możemy zobaczyć nową, przyjazną dla środowiska zastawę – mówi Paweł Łacny, kierownik operacyjny ds. Bistro.

Restauracje Bistro, zlokalizowane w sklepach oraz na pasażach handlowych Tesco oferują potrawy dostępne w ofercie na wagę, napoje oraz desery. Bistro to chętnie odwiedzane miejsce przez klientów Tesco, codziennie z oferty restauracji korzysta średnio kilkanaście tysięcy osób. W ubiegłym roku kupili oni w Bistro około 3,8 mln posiłków.

ekologia   |  Tesco   |  restauracja   |  naczynia jednorazowe   |  jednorazówki   | 


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek