logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Relacja z imprezy z tragedią w tle
11.07.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Relacja z imprezy z tragedią w tle

Your browser does not support the video tag.


Głośna muzyka, piwo, radosne okrzyki świetnie się bawiących młodych pasażerów samochodu – całą sytuację nagrywa jeden z uczestników. Wszystko wygląda jak zwykły film, który powstaje czasem na imprezie. Nagle samochód zderza się czołowo z jadącym z naprzeciwka pojazdem. Do błędu przyznaje się jedyny ocalały – wprawdzie nie on prowadził, ale zgodził się, by zrobił to pijany kolega.

Celem kampanii jest zachęcenie innych osób, mogących mieć wpływ na decyzję nietrzeźwego kierowcy o włączeniu się do ruchu i mogących temu zapobiec, do wpływania na kierowców. Osoby towarzyszące mogą mieć duży wpływ na nietrzeźwych kolegów, przyjaciół, partnerów, którzy lekkomyślnie podejmują decyzję o kierowaniu pojazdem w stanie nietrzeźwym. Sytuacje takie mają często miejsce podczas imprez, spotkań towarzyskich, rodzinnych – wskazuje na to zwiększona częstotliwość wypadków podczas weekendów. Kampania rozpoczęła się pod koniec czerwca 2014 r i, będzie trwała przez okres wakacyjny. Będzie miała zasięg wojewódzki.
 
W ramach kampanii umieszczono spot w internecie. Stworzony został także fanpage na portalu Facebook. Będą tam przekazywane informacje dotyczące bezpieczeństwa ruchu drogowego. Regularnie publikowane będą informacje na temat wpływu alkoholu na kierowcę, konsekwencji karnych, sposobów interwencji oraz dobrych praktyk asertywnego zachowania. Kolejnymi narzędziami kampanii będą plakaty, które we współpracy z samorządami eksponowane będą w m.in. klubach i dyskotekach. Trafiły one do wszystkich gmin Pomorza Zachodniego. Na dystrybutorach 30 stacji benzynowych regionu pojawiły się naklejki z hasłem akcji „Alkohol za kierownicą – nie zgadzam się!”.



Nazwa kampanii:
Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się
Czas:
2014.7.10
Nadawca:
Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego
Media:
Internet, plakaty, naklejki na stacjach benzynowych
Wykonawca:
Mojotribe
Adresaci:
Młodzi mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego, uczestnicy imprez, spotkań towarzyskich





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek