logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Rekordy świata
05.08.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Norwegia, Wielka Brytania

Rekordy świata



Igrzyska Olimpijskie to święto dla całego świata sportu i kibiców pod każdą szerokością geograficzną. Uczestnicy zmagań praktycznie codziennie przesuwają granice wytrzymałości ludzkiego ciała, a nam z kolei dają szansę uczestniczenia – choć tylko w charakterze świadków – w biciu kolejnych rekordów. Niestety, nie wszystkie rekordy, o których słyszymy, są powodem do radości.

W przededniu Igrzysk Olimpijskich w Paryżu organizacja WWF uruchomiła kampanię „The Climate Games”, mającą na celu uprzytomnienie odbiorcom skalę bezprecedensowych rekordów pogodowych, które miały miejsce w ostatnim czasie. Osią projektu jest poniższy film, wyszczególniający najbardziej drastyczne anomalie klimatyczne ubiegłego roku, zaś całość opatrzono porywającym komentarzem, charakterystycznym dla zawodów sportowych. Choć w tym kontekście ma on wyjątkowo sarkastyczny i przygnębiający wydźwięk:

Spot został wyemitowany we francuskiej telewizji w niedzielę, 4 sierpnia 2024 – tuż przed koronną dyscypliną lekkoatletyczną, czyli finałem biegu na 100 metrów mężczyzn. Kampania pojawiła się również na kanałach outdoorowych Paryża, zaś biura WWF na całym świecie wykorzystują momenty podczas IO, gdy padają rekordy sportowe, by podzielić się z odbiorcami lokalnymi, niechlubnymi rekordami pogodowymi.

txt: Dorota Chrobak

outdoor film Wielka Brytania Norwegia Francja integrated


Nazwa kampanii:
The Climate Games
Czas:
2024.8.4
Nadawca:
WWF
Media:
integrated (film, outdoor)
Wykonawca:
TRY, Norway





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek