logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Liban, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  23.09.2013

Reklama pod innym kątem



Aby zrozumieć tę kampanię, należy spojrzeć na plakat bądź reklamę w czasopiśmie z innego punktu widzenia. Tego samego wymaga od ludzi zrozumienie chorych na autyzm. „To understand children with autism, sometimes you have to read them from a different angle” ("Żeby zrozumieć dzieci z autyzmem, czasem musisz obrać inny punkt widzenia") brzmi hasło.

Wiedza o zaburzeniu, jakim jest autyzm, według Lebanese Autism Society (autora kampanii) jest w Libanie bardzo niska, dlatego celem kampanii jest ukazanie wysiłków jakie trzeba podjąć aby zrozumieć osoby autystyczne. Tak jak dzieci z autyzmem nie patrzą prosto w oczy, a ich reakcje emocjonalne są inne niż osób neurotypowych, tak odczytanie komunikatu wykorzystującego zjawisko zniekształcenia typograficznego wymaga od czytelnika wysiłku spojrzenia na autyzm „pod innym kątem”. W taki sposób można zrozumieć więcej z działania umysłu osoby z autyzmem i dowiedzieć się, jak należy się zachowywać próbując nawiązać z nimi kontakt – powoli, spokojnie i przyjmując całkowicie inny punkt widzenia.

Agnieszka Strzępka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Read autism from a different angle
Czas:
2013.3.1 - 2013.3.31
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Liban
Nadawca:
Lebanese Autism Society
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
Memac Ogilvy (Beirut)
Adresaci:
Osoby nie mające wiedzy o autyzmie
Hasło kampani:
To understand children with autism, sometimes you have to read them from a different angle (Żeby zrozumieć dzieci z autyzmem, czasem musisz obrać inny punkt widzenia)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek