Reklama pod innym kątem
Aby zrozumieć tę kampanię, należy spojrzeć na plakat bądź reklamę w czasopiśmie z innego punktu widzenia. Tego samego wymaga od ludzi zrozumienie chorych na autyzm. „To understand children with autism, sometimes you have to read them from a different angle” ("Żeby zrozumieć dzieci z autyzmem, czasem musisz obrać inny punkt widzenia") brzmi hasło.
Wiedza o zaburzeniu, jakim jest autyzm, według Lebanese Autism Society (autora kampanii) jest w Libanie bardzo niska, dlatego celem kampanii jest ukazanie wysiłków jakie trzeba podjąć aby zrozumieć osoby autystyczne. Tak jak dzieci z autyzmem nie patrzą prosto w oczy, a ich reakcje emocjonalne są inne niż osób neurotypowych, tak odczytanie komunikatu wykorzystującego zjawisko zniekształcenia typograficznego wymaga od czytelnika wysiłku spojrzenia na autyzm „pod innym kątem”. W taki sposób można zrozumieć więcej z działania umysłu osoby z autyzmem i dowiedzieć się, jak należy się zachowywać próbując nawiązać z nimi kontakt – powoli, spokojnie i przyjmując całkowicie inny punkt widzenia.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem