logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  11.06.2012

Reklama dobrze zabezpieczona



Na jednej z ulic Bombaju spadający billboard omal nie zabił przechodniów. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Billboard miał zapięte pasy.

Intrygująca kreacja, którą tworzy wielki, biały billboard zabezpieczony czarną taśmą przypominającą pas samochodowy i hasło „Seat belts save” (Pasy chronią) jest dziełem agencji Draftfcb+Ulka. Twórcy kampanii zamiast mówić wprost o zaletach zapinania pasów, postanowili je zademonstrować. Kampania pt. „Falling hoarding” (Spadający billboard), zlecona przez Wydział Ruchu Drogowego Komendy Policji z Bombaju, ma zwiększyć bezpieczeństwo na indyjskich drogach.

Według statystyk Narodowego biura ds. przestępczości, w 2008 roku w Bombaju, miało miejsce prawie 20% wypadków drogowych zanotowanych w całym kraju. Ulice tego miasta należą zatem do najmniej bezpiecznych w Indiach. W tym samym raporcie wspomina się również, że w kraju co 4,5 minuty ktoś ginie w skutek wypadku drogowego. Takie dane najlepiej uzasadniają potrzebę tworzenia w Indiach kampanii społecznych promujących zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego wśród kierowców i przechodniów.
Natalia Ożegalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Falling hoarding
Czas:
2012.6.6 - 2012.6.20
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Indie
Nadawca:
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Policji w Bombaju
Media:
Billboard
Wykonawca:
Draftfcb+Ulka
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Seat belts save (Pasy chronią)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek