logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Ekologia i środowisko
   ──────  01.03.2008

Rękawiczka nie zbierze się sama

Your browser does not support the video tag.


Na wielokrotnie nagradzanym filmie reklamowym widać zaśmieconą plażę, na której powiewa zasypana częściowo piaskiem tytułowa ("Le Gant") rękawiczka. Pod wpływem podmuchów układa sie w taki sposób, jakby ‘miała zamiar’ chwycić się i podnieść. Tak się jednak nie dzieje. Hasło brzmi:„Malheureusement les dechets ne se ramassent pas tout seuls.” (Niestety, śmieci nie zbierają się same). Następnie pojawia się komunikat „Aidez-nous a garder la mer propre” (Pomóżcie nam zachować czyste morze) i wiadomość o tym, kiedy rusza akcja sprzątania wybrzeży.

Organizacja Surfrider Foundation Europe, w ramach Inicjatyw oceanicznych, od 14 lat organizuje 3-dniową akcję sprzątania plaż. W roku 2007 w akcji wzięło udział 10 tysięcy ludzi, w 2008- już 15 tysięcy. Przyszłoroczna akcja planowana jest na dni 19 – 22 marca 2009, ma być poszerzona o Stany Zjednoczone, Australię, Japonię, Brazylię, Argentynę i Kanadę. Celem kampanii jest zachęcenie do udziału w inicjatywie, czyli przyłączenia się do sprzątania wybrzeży, ale również uczulenie na kwestie ekologii i tego, że pora zacząć działać, jeśli chcemy zapobiec katastrofie ekologicznej.

Film autorstwa Guillaume’a Auboyneau został wyróżniony m.in. na Festival Européen de la Communication Responsable 2007 (Europejski Festiwal Odpowiedzialnej Komunikacji), na Festiwalach ACT Responsible, Cresta Awards 2008 i IAA Responsibility Awards.
M. Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Le Gant
Czas:
2008.2.15 - 2008.3.23
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Francja
Nadawca:
Surfrider Foundation
Media:
Internet, telewizja, plakaty
Wykonawca:
Y&R (Paris)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, a szczególnie mieszkańcy wybrzeży, osoby mieszkające w pobliżu rzek i jezior, plażowicze
Hasło kampani:
Malheureusement les dechets ne se ramassent pas tout seuls





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek