Są różne metody zbierania środków na walkę z chorobami. Jedną z nich są regaty żeglarskie na zatoce San Francisco, które od kilku lat organizuje amerykańska organizacja zajmująca się problemem białaczki The Leukemia & Lymphoma Society (LLS). Tegoroczne, piąte już wyścigi „Leukemia Cup Regatta” odbyły się 2 i 3 października. By nagłośnić to wydarzenie zwrócono się do agencji GyroHSR, która zaprojektowała reklamy emitowane w branżowych, żeglarskich wydawnictwach. Każda z nich odsyłała do strony www.leukemiacup.org/sf, na której można było zarejestrować swój udział w regatach. Dzięki działaniom GyroHSR wpłaty na konto LLS wzrosły dotychczas o 30% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Reklamy pokazują jachty, ich załogi i most Golden Gate. Są zaproszeniem do udziału w regatach, a dołączone hasła podkreślają wagę wydarzenia w pozyskiwaniu środków na walkę z rakiem, np: „The latest advancements in the fight against blood cancer won’t be found in a hospital or in a laboratory. They will be found at sea.” („Najnowsze osiągnięcia w walce z rakiem krwi nie zostaną zdobyte ani w szpitalu, ani w laboratorium. Zostaną zdobyte na morzu”).
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy