Pogrzebowy wieniec ku pamięci zmarłego przypomina również o przyczynie jego zgonu. Ozdoba ma kształ kierownicy.
Zbyt późna reakcja podczas prowadzenia pojazdu na drodze może stać się powodem śmierci. Kampania przypomina o zachowaniu ostrożności podczas jazdy samochodem. Hasło akcji „Change your behaviour on the road, before it’s too late” („Zmień swoje zachowanie na drodze, zanim będzie za późno”) nawołuje do zmiany złych nawyków. Akcja powstała z inicjatywy delegacji do spraw bezpieczeństwa drogowego we francuskim rządzie.
Julia Dybiec
Nazwa kampanii:
Wheel
Czas:
2013.11.1 - 2013.11.30
Nadawca:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych we Francji
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Facto Saatchi & Saatchi
Adresaci:
Kierowcy samochodów
Hasło kampani:
Change your behaviour on the road, before it's too late (Zmień swoje zachowanie na drodze, zanim będzie za późno)
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem