logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ręce, które biją
05.05.2011
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą

Ręce, które biją



Plątanina fragmentów dłoni, splecione palce i linie papilarne, w kilku miejscach widoczne ślady zadrapań. Intrygująca mozaika i szyfr zarazem. Po chwili koncentracji poszczególne elementy zaczynają układać się litera po literze w napis: „Don’t suffer at the hands of a partner” („Nie cierp z rąk partnera”) – hasło brytyjskiej kampanii „Hands” adresowanej do ofiar domowej przemocy.

Kampanię zrealizował londyński oddział międzynarodowej agencji JWT na zlecenie National Centre for Domestic Violence (NCDV) (Krajowe centrum ds. przemocy domowej). Centrum działa na terenie Wielkiej Brytanii, świadcząc darmowe, szybkie i skuteczne wsparcie prawne ofiarom przemocy domowej. W kampanii zachęca osoby pokrzywdzone do korzystania ze swojej oferty. Po pomoc można zgłosić się dzwoniąc pod bezpłatny całodobowy numer telefonu. NCDV pozostaje w ścisłej współpracy z policją, lokalnymi radcami prawnymi, a także innymi organizacjami oferującymi pomoc ofiarom przemocy (m.in. schroniskami Refugee dla kobiet i dzieci).

Ofiarami przemocy ze strony partnera mogą być zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Agresorem może być także partner tej samej płci. Choć jest to zjawisko, które bardzo często pozostaje pilnie ukrywane przed otoczeniem, a przypadki nadużyć nie są zgłaszane na policję, szacuje się, że co czwarta kobieta i co szósty mężczyzna przynajmniej raz w życiu doświadczyli przemocy w relacji z bliską osobą. Zgodnie z danymi opublikowanymi przez British Crime Survey w Wielkiej Brytanii liczba ofiar odpowiada 4,5 mln kobiet i 2,6 mln mężczyzn.
M. Waręska

 



Nazwa kampanii:
Hands
Czas:
2011.5.1 - 2011.5.20
Nadawca:
National Centre for Domestic Violence
Media:
Plakaty w środkach komunikacji miejskiej, prasa
Wykonawca:
JWT (London)
Adresaci:
Ofiary przemocy domowej
Hasło kampani:
Don’t suffer at the hands of a partner (Nie cierp z rąk partnera)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek