Ratunek zakopany w ziemi
Budynek płonie, a ludzie obok zakopują gaśnice. Głodujący ludzie patrzą na worki z ryżem, które wrzucane są do wykopanego dołu, a przy brzegu rzeki, w której tonie człowiek, zasypywane jest koło ratunkowe. Takie właśnie sceny prezentują twórcy kampanii "Don’t waste a chance to save lives" ("Nie zmarnuj szansy, by uratować życia").
Spot zamyka scena pogrzebu. Na zsuwaną do dołu trumnę patrzą nie tylko żałobnicy, ale i pacjent ze szpitalnego okna. Tak jak mieszkańcy płonącego budynku, głodujący ludzie czy tonący mężczyzna, może on jedynie obserwować, jak jego szansa na ratunek jest zasypywana ziemią.
Autorzy zdecydowali się na to mogące wzbudzać kontrowersje porównanie, aby przekonać odbiorców, że oddawanie organów do przeszczepu to zachowanie racjonalne. Kampania ma zmotywować Francuzów do wypełniania odpowiedniego oświadczenia woli i deklarowania tym samym przeznaczenia swoich organów do przeszczepu po śmierci.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem