Na przystanku, na plakacie, umiera mężczyzna. Ciągły sygnał z aparatury, do której jest podłączony, nie pozostawia wątpliwości – to ostatnie sekundy jego życia. Dźwięk zmienia się jednak, kiedy ktoś przykłada ręce w okolicach serca pacjenta. Równy, miarodajny sygnał sugeruje, że serce mężczyzny znów bije.
Mężczyzna widnieje na plakacie stanowiąc część niezwykłej instalacji, do której wciągani są oczekujący na autobus ludzie. Zszokowani i zafascynowani, wpatrują się w plakat, jakby nie mogli uwierzyć, że jednym gestem udało im się dokonać takiej zmiany – a w konsekwencji uratować człowieka.
Zrealizowana przez agencję Ig2 kampania „Bring The Billboard to Life” („Przywróć billboard do życia”) miała na celu rozbudzenie zainteresowania mieszkańców Quebeku możliwością pracy w sektorze zdrowia publicznego. Zachętą dla potencjalnych zainteresowanych miała być możliwość ratowania ludzkiego życia.
Citylighty pojawiły się na ulicach Quebeku.
M. Czerwińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia