Na przystanku, na plakacie, umiera mężczyzna. Ciągły sygnał z aparatury, do której jest podłączony, nie pozostawia wątpliwości – to ostatnie sekundy jego życia. Dźwięk zmienia się jednak, kiedy ktoś przykłada ręce w okolicach serca pacjenta. Równy, miarodajny sygnał sugeruje, że serce mężczyzny znów bije.
Mężczyzna widnieje na plakacie stanowiąc część niezwykłej instalacji, do której wciągani są oczekujący na autobus ludzie. Zszokowani i zafascynowani, wpatrują się w plakat, jakby nie mogli uwierzyć, że jednym gestem udało im się dokonać takiej zmiany – a w konsekwencji uratować człowieka.
Zrealizowana przez agencję Ig2 kampania „Bring The Billboard to Life” („Przywróć billboard do życia”) miała na celu rozbudzenie zainteresowania mieszkańców Quebeku możliwością pracy w sektorze zdrowia publicznego. Zachętą dla potencjalnych zainteresowanych miała być możliwość ratowania ludzkiego życia.
Citylighty pojawiły się na ulicach Quebeku.
M. Czerwińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”