────── 16.09.2017
Raport społeczny Mondelēz International
Firma spożywcza Mondelēz International opracowała kolejny coroczny raport „Impact for Growth Progress Report”.
Wśród wymienionych efektów działań globalnych znalazły się następujące zapewnienia:
- „39% produktów z naszego globalnego portfolio oferujemy w indywidualnie pakowanych porcjach, co umożliwia naszym konsumentom racjonalne spożywanie przekąsek. Jest to wynik, który przekracza założony cel 25%. Z pewnością znają Państwo przykłady takich produktów z naszego rynku jak ciastka belVita, Lubisie czy też Oreo.
- 100% naszych produktów znakujemy informacją o kaloriach na froncie opakowania, co umożliwia konsumentom dokonywanie racjonalnych wyborów żywieniowych.
- Nieustannie uatrakcyjniamy profil żywieniowy naszych produktów wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W ostatnim roku m.in. o 25% zwiększyliśmy ilość pełnych ziaren w ciastkach, zmniejszyliśmy także ilość tłuszczów nasyconych o 6% a sód o 5%.
- O 7% ograniczyliśmy emisję CO2 i o 18% zmniejszyliśmy zużycie wody redukując w ten sposób szkodliwy wpływ produkcji przemysłowej na środowisko.
- Wyeliminowaliśmy ponad 46 tysięcy ton zbędnych opakowań wypełniając tym samym 2/3 naszych założeń do 2020 roku.
- 92 000 farmerów z 861 obszarów zostało do tej pory objętych naszym programem Cocoa Life, wspierającym lokalne społeczności w odpowiedzialnym i nie zagrażającym środowisku pozyskiwaniu ziarna kakaowca.
O innych aspektach działalności firmy, w tym sposobach wdrażania globalnej strategii w Polsce przeczytać można w dostępnym online raporcie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku