────── 16.09.2017
Raport społeczny Mondelēz International
Firma spożywcza Mondelēz International opracowała kolejny coroczny raport „Impact for Growth Progress Report”.
Wśród wymienionych efektów działań globalnych znalazły się następujące zapewnienia:
- „39% produktów z naszego globalnego portfolio oferujemy w indywidualnie pakowanych porcjach, co umożliwia naszym konsumentom racjonalne spożywanie przekąsek. Jest to wynik, który przekracza założony cel 25%. Z pewnością znają Państwo przykłady takich produktów z naszego rynku jak ciastka belVita, Lubisie czy też Oreo.
- 100% naszych produktów znakujemy informacją o kaloriach na froncie opakowania, co umożliwia konsumentom dokonywanie racjonalnych wyborów żywieniowych.
- Nieustannie uatrakcyjniamy profil żywieniowy naszych produktów wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W ostatnim roku m.in. o 25% zwiększyliśmy ilość pełnych ziaren w ciastkach, zmniejszyliśmy także ilość tłuszczów nasyconych o 6% a sód o 5%.
- O 7% ograniczyliśmy emisję CO2 i o 18% zmniejszyliśmy zużycie wody redukując w ten sposób szkodliwy wpływ produkcji przemysłowej na środowisko.
- Wyeliminowaliśmy ponad 46 tysięcy ton zbędnych opakowań wypełniając tym samym 2/3 naszych założeń do 2020 roku.
- 92 000 farmerów z 861 obszarów zostało do tej pory objętych naszym programem Cocoa Life, wspierającym lokalne społeczności w odpowiedzialnym i nie zagrażającym środowisku pozyskiwaniu ziarna kakaowca.
O innych aspektach działalności firmy, w tym sposobach wdrażania globalnej strategii w Polsce przeczytać można w dostępnym online raporcie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
16.04.2024
Odkrywamy Mapę Trendów 2024
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
10.04.2024
Kryzys klimatyczny na zdjęciach – wyjątkowa wystawa przy siedzibie PAP-u w Warszawie