Raport społeczny Mondelēz International
Firma spożywcza Mondelēz International opracowała kolejny coroczny raport „Impact for Growth Progress Report”.
Wśród wymienionych efektów działań globalnych znalazły się następujące zapewnienia:
- „39% produktów z naszego globalnego portfolio oferujemy w indywidualnie pakowanych porcjach, co umożliwia naszym konsumentom racjonalne spożywanie przekąsek. Jest to wynik, który przekracza założony cel 25%. Z pewnością znają Państwo przykłady takich produktów z naszego rynku jak ciastka belVita, Lubisie czy też Oreo.
- 100% naszych produktów znakujemy informacją o kaloriach na froncie opakowania, co umożliwia konsumentom dokonywanie racjonalnych wyborów żywieniowych.
- Nieustannie uatrakcyjniamy profil żywieniowy naszych produktów wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W ostatnim roku m.in. o 25% zwiększyliśmy ilość pełnych ziaren w ciastkach, zmniejszyliśmy także ilość tłuszczów nasyconych o 6% a sód o 5%.
- O 7% ograniczyliśmy emisję CO2 i o 18% zmniejszyliśmy zużycie wody redukując w ten sposób szkodliwy wpływ produkcji przemysłowej na środowisko.
- Wyeliminowaliśmy ponad 46 tysięcy ton zbędnych opakowań wypełniając tym samym 2/3 naszych założeń do 2020 roku.
- 92 000 farmerów z 861 obszarów zostało do tej pory objętych naszym programem Cocoa Life, wspierającym lokalne społeczności w odpowiedzialnym i nie zagrażającym środowisku pozyskiwaniu ziarna kakaowca.
O innych aspektach działalności firmy, w tym sposobach wdrażania globalnej strategii w Polsce przeczytać można w dostępnym online raporcie.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
14.10.2025Kampanie
Take Care OFF Yourself
-
09.10.2025Kampanie
I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?
