logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Raport społeczny Mondelēz International
16.09.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Raportowanie społeczne

Raport społeczny Mondelēz International



Firma spożywcza Mondelēz International opracowała kolejny coroczny raport „Impact for Growth Progress Report”.

Wśród wymienionych efektów działań globalnych znalazły się następujące zapewnienia:

  • „39% produktów z naszego globalnego portfolio oferujemy w indywidualnie pakowanych porcjach, co umożliwia naszym konsumentom racjonalne spożywanie przekąsek. Jest to wynik, który przekracza założony cel 25%. Z pewnością znają Państwo przykłady takich produktów z naszego rynku jak ciastka belVita, Lubisie czy też Oreo.
  • 100% naszych produktów znakujemy informacją o kaloriach na froncie opakowania, co umożliwia konsumentom dokonywanie racjonalnych wyborów żywieniowych.
  • Nieustannie uatrakcyjniamy profil żywieniowy naszych produktów wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. W ostatnim roku m.in. o 25% zwiększyliśmy ilość pełnych ziaren w ciastkach, zmniejszyliśmy także ilość tłuszczów nasyconych o 6% a sód o 5%.
  • O 7% ograniczyliśmy emisję CO2 i o 18% zmniejszyliśmy zużycie wody redukując w ten sposób szkodliwy wpływ produkcji przemysłowej na środowisko.
  • Wyeliminowaliśmy ponad 46 tysięcy ton zbędnych opakowań wypełniając tym samym 2/3 naszych założeń do 2020 roku.
  • 92 000 farmerów z 861 obszarów zostało do tej pory objętych naszym programem Cocoa Life, wspierającym lokalne społeczności w odpowiedzialnym i nie zagrażającym środowisku pozyskiwaniu ziarna kakaowca.

O innych aspektach działalności firmy, w tym sposobach wdrażania globalnej strategii w Polsce przeczytać można w dostępnym online raporcie.

CSR raport Mondelēz International







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek