Fragment wiersza ks. Jana Twardowskiego „Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą” towarzyszy eksponującej czarne pończochy opartej o grób kobiecie, ubranej w krótką spódnicę. Producent wyrobów pończoszniczych, firma Adrian Fabryka rajstop, w ramach najnowszej kampanii promocyjnej umieściła w Polsce 500 takich billboardów.
Firma znana jest z kontrowersyjnych reklam, które mają też przesłanie społeczne; można wśród nich wymienić billboard z otwarcie przyznającą się do problemu z alkoholem aktorką Iloną Felicjańską (pod hasłem „Uzależniona, ale nie gorsza”), kobietą po mastektomii (więcej na ten temat można przeczytać tutaj), poruszającą się na wózku inwalidzkim wokalistką Moniką Kuszyńską i modelką plus size. Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy, w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl tłumaczyła, że i tym razem plakat niesie za sobą głębszy przekaz: Starałam się powiedzieć, że życie biegnie nieubłaganie. Że gonimy często za rzeczami, które z pewnej perspektywy nie mają najmniejszego znaczenia. Że jesteśmy dla siebie niemili i nietolerancyjni. A kiedy kogoś zabraknie, wówczas zdobywamy się na refleksję i próbę usprawiedliwienia siebie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS