Radość z rozbitej szyby
Rozbita szyba, nieplanowane „graffitti” namalowane świecowymi kredkami w salonie i aparat fotograficzny zatopiony w akwarium. Tak – to Julia, Sem i Daan wrócili do domu!
Trójka rozbrykanych dzieciaków, której nie widać na kampanijnych kreacjach jest bohaterami kampanii fundraisingowej na rzecz organizacji KIKa (Kinderen Kankervrij). Holenderska fundacja zajmuje się badaniami nad walką z nowotworami oraz prowadzi sieć dziecięcych klinik onkologicznych.
Opracowana przez agencję Publicis kampania bazuje na sprytnym odwróceniu znaczeń. Seria reklam prezentuje efekty twórczej i sportowej aktywności dzieci. Zniszczenia, które w innej sytuacji z pewnością zdenerwowałaby wielu rodziców, tu zyskują wymiar pozytywny. Rozbita szyba czy zalany wodą sprzęt elektroniczny stają się symbolami wygranej walki z nowotworem. Dzieci znów broją – jakie to szczęście – zdają się podkreślać nadawcy.
Każda z reklam opatrzona została podziękowaniami skierowanymi do osób wspierających finansowo działania organizacji. Jak zaznaczają twórcy kampanii – to oni sprawili, że Julia, Sem i Daan wrócili do domu.
Kinga Stawińska
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy