logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Radość z rozbitej szyby
07.04.2012
Tematy: Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Radość z rozbitej szyby



Rozbita szyba, nieplanowane „graffitti” namalowane świecowymi kredkami w salonie i aparat fotograficzny zatopiony w akwarium. Tak – to Julia, Sem i Daan wrócili do domu!

Trójka rozbrykanych dzieciaków, której nie widać na kampanijnych kreacjach jest bohaterami kampanii fundraisingowej na rzecz organizacji KIKa (Kinderen Kankervrij). Holenderska fundacja zajmuje się badaniami nad walką z nowotworami oraz prowadzi sieć dziecięcych klinik onkologicznych.

Opracowana przez agencję Publicis kampania bazuje na sprytnym odwróceniu znaczeń. Seria reklam prezentuje efekty twórczej i sportowej aktywności dzieci. Zniszczenia, które w innej sytuacji z pewnością zdenerwowałaby wielu rodziców, tu zyskują wymiar pozytywny. Rozbita szyba czy zalany wodą sprzęt elektroniczny stają się symbolami wygranej walki z nowotworem. Dzieci znów broją – jakie to szczęście – zdają się podkreślać nadawcy.

Każda z reklam opatrzona została podziękowaniami skierowanymi do osób wspierających finansowo działania organizacji. Jak zaznaczają twórcy kampanii – to oni sprawili, że Julia, Sem i Daan wrócili do domu.
Kinga Stawińska



Nazwa kampanii:
Julia is home again
Czas:
2012.4.1
Nadawca:
KIKA
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
Publicis (Amstelveen)
Adresaci:
Potencjalni ofiarodawcy organizacji
Hasło kampani:
Julia / Sem / Daan is home again. Thanks a lot contributors. (Julia / Sem / Daan wrócili do domu. Dziękujemy ofiarodawcom.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek