Śmieci w konserwie rybnej wzbudziłyby oburzenie konsumenta, a mieszkańcy morza są zmuszani do pływania w towarzystwie odpadów na co dzień.
Brazylijska kampania przebiegająca pod hasłem „Is it what you expect to find in the sea? Neither do the fishes” (Czy to spodziewasz się znaleźć w morzu? Ryby też nie), zrealizowana w sierpniu br., ma na celu podnoszenie świadomości na temat zanieczyszczenia środowiska. Odwołując się do zmysłowych i estetycznych wrażeń, stara się powstrzymać ludzi przed wyrzucaniem śmieci do wody.
Nadawcą kampanii jest pozarządowa organizacja OndAzul, której misją jest promowanie zrównoważonego rozwoju poprzez stały dialog z różnymi sektorami społeczeństwa. Szczególny nacisk kładzie na tamtejsze wody i związane z nimi ekosystemy.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty