Śmieci w konserwie rybnej wzbudziłyby oburzenie konsumenta, a mieszkańcy morza są zmuszani do pływania w towarzystwie odpadów na co dzień.
Brazylijska kampania przebiegająca pod hasłem „Is it what you expect to find in the sea? Neither do the fishes” (Czy to spodziewasz się znaleźć w morzu? Ryby też nie), zrealizowana w sierpniu br., ma na celu podnoszenie świadomości na temat zanieczyszczenia środowiska. Odwołując się do zmysłowych i estetycznych wrażeń, stara się powstrzymać ludzi przed wyrzucaniem śmieci do wody.
Nadawcą kampanii jest pozarządowa organizacja OndAzul, której misją jest promowanie zrównoważonego rozwoju poprzez stały dialog z różnymi sektorami społeczeństwa. Szczególny nacisk kładzie na tamtejsze wody i związane z nimi ekosystemy.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala