Śmieci w konserwie rybnej wzbudziłyby oburzenie konsumenta, a mieszkańcy morza są zmuszani do pływania w towarzystwie odpadów na co dzień.
Brazylijska kampania przebiegająca pod hasłem „Is it what you expect to find in the sea? Neither do the fishes” (Czy to spodziewasz się znaleźć w morzu? Ryby też nie), zrealizowana w sierpniu br., ma na celu podnoszenie świadomości na temat zanieczyszczenia środowiska. Odwołując się do zmysłowych i estetycznych wrażeń, stara się powstrzymać ludzi przed wyrzucaniem śmieci do wody.
Nadawcą kampanii jest pozarządowa organizacja OndAzul, której misją jest promowanie zrównoważonego rozwoju poprzez stały dialog z różnymi sektorami społeczeństwa. Szczególny nacisk kładzie na tamtejsze wody i związane z nimi ekosystemy.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”