Nie wiemy co sądzić o tej kampanii. Spot programu telewizyjnego „Czasy na Eurasy” z jednej strony przeraża kolorami i infantylną atmosferą, z drugiej strony natomiast – może nie do końca rozumiemy target VIVA Polska. Program emitowany był w 2009 roku, na antenie tej popularnej młodzieżowej stacji. Został zrealizowany przez MTV Networks na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, w ramach konkursu dotacji na promocję Funduszy Europejskich. Była to realizacja w bardzo młodzieżowym stylu – dwójka prezenterów ruszyła „w Polskę” wyposażona uprzednio w słowniczek młodzieżowego slangu. W luźnej formie pokazywano projekty dofinansowane z środków UE. Jeden z odcinków został opublikowany na portalu Youtube.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach