Zdjęcia pustych talerzy opatrzonych hashtagiem #JaStawiam umieścili w mediach społecznościowych m.in. Tomasz Jakubiak, Magdalena Różczka, Mariusz Wlazły, Kinga Paruzel, Paulina Chruściel, Blog Ojciec, Be you spirit, Makecookingeasier.com i inne znane z sieci osoby. Angażując internautów w ten sposób UNICEF Polska zwraca uwagę na problem niedożywionych dzieci w południowej i wschodniej Afryce.
Skutki zmian klimatycznych w tych regionach spowodowały spadek produkcji żywności. Ponad milion dzieci potrzebuje natychmiastowego wsparcia. W odpowiedzi na tę sytuację UNICEF Polska rozpoczął nową akcję – #JaStawiam, która wykorzystuje popularną w mediach społecznościowych modę na robienie zdjęć swoich posiłków. Organizacja zachęca do umieszczenia zdjęcia, przekazania równowartości posiłku na rzecz UNICEF i oznaczeniu w poście trójki znajomych.
Akcja #JaStawiam organizowana przez UNICEF Polska jest częścią kampanii „Uratuj dziecko w Afryce”. Jej celem jest zebranie środków na zakup żywności terapeutycznej, wyposażenie ośrodków zdrowia w leki i sprzęt oraz szkolenie personelu medycznego w zakresie rozpoznawania i leczenia niedożywienia wśród dzieci w Angoli, Malawi, Nigerii, Nigrze, Zimbabwe. #JaStawiam inspirowane jest akcją #DonateYourDinner zrealizowaną z przez UNICEF Australia. Za opracowanie polskiej koncepcji odpowiada agencja Cape Morris.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS