Jak zebrać brakującą liczbę podpisów pod projektem? Autorzy tej inicjatywy zwrócili się o poparcie i złożenie swojego podpisu do… pszczół. Akcja, bądź co bądź, dotyczyła właśnie ich sprawy.
Kampania "Bees" ("Pszczoły") została wykonana przez agencję Tiempo BBDO na zlecenie Greenpeace przede wszystkim w celu zebrania 250 tysięcy podpisów pod projektem, który zakazywałby używania pestycydów powodujących wymieranie pszczół. W ramach akcji stworzono urządzenie śledzące ruch pszczół, który następnie jest malowany na kartce papieru oraz służy jako podpis owada. Dzięki temu do podpisu każdej osoby dołączany jest także podpis pszczoły. Ostateczny projekt z 500 tysiącami podpisów (250 tysięcy podpisów ludzi oraz 250 podpisów pszczół) ma być przedstawiony w hiszpańskim Ministerstwie Rolnictwa.
Potrzeba przeprowadzenia kampanii wynika z malejącej ilości pszczół, które są ważne dla przyrody, ale również dla ludzi – bez nich hodowla wielu warzyw i owoców nie byłaby możliwa. Twórcy pragnęli nie tylko zwiększyć świadomość obywateli w związku z wymieraniem pszczół i stosowaniem szkodliwych substancji, ale także zaangażować ludzi w działania zapobiegające temu zjawisku. Podpis można złożyć na stronie internetowej https://salvalasabejas.greenpeace.es/, skąd również można pobrać dodany podpis pszczoły oraz udostępnić go na kanałach mediów społecznościowych.
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach